Çfarë janë biskotat (cookies)?

Faqja jonë e internetit përdor biskota. Biskota është një skedar i vogël i përbërë nga shkronjat dhe numrat që regjistrohen në kompjuterin Tuaj. Biskotat nuk ruajnë të dhëna personale, siç janë emri ose adresa Juaj. Kur të vizitoni faqen tonë herën tjetër, biskotat na lejojnë ta njohim shfletuesin Tuaj. Biskotat mund t’i ruajnë preferencat Tuaja dhe informacione tjera, por nuk mund t’i lexojnë të dhënat ose informacionet Tuaja nga disku i Juaj ose të lexojnë skedarë tjerë të ruajtur për biskotat e faqeve tjera. Ju mund ta konfiguroni shfletuesin Tuaj të internetit të refuzojë biskotat. Informacione më të hollësishme lidhur me këtë mund të gjeni në Politikën tonë të biskotave (cookies).

Politika e biskotave (cookies)
logo
  • МК
  • EN
  • AL
  • Rreth Bankës Popullore
    • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
    • Organet e Bankës Popullore
    • Këshilli i Bankës Popullore
      • Mbledhje të Këshillit
      • Mënyra e punës së Këshillit të Bankës Popullore
    • Bordi ekzekutiv
    • Guvernatori
    • Viceguvernatorët
    • Komitetet
    • Menaxhimi korporativ
    • Qëllimet dhe detyrat
    • Transparenca
    • Marrëdhënie me publikun
      • Njoftime për shtyp
        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
      • Fjalime
      • Intervista
      • Lajmërime
        • 2025
        • 2024
      • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
      • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
      • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
      • Bashkëpunimi
    • Struktura organizative
    • Strategjia
    • Programi i punës
    • Marrëdhëniet ndërkombëtare
      • Marrëdhëniet me BE-në
        • Ndihma Para-Aderimit
          • Njoftime për shtyp
          • Prezantime dhe fjalime
        • Buletini tremujor
      • Marrëdhëniet me institucionet financiare ndërkombëtare
      • Bashkëpunimi teknik
    • Konferenca
      • Konferencë e nivelit të lartë
      • Konferenca e nëntë hulumtuese ndërkombëtare
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 15-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Vienna Initiative – Full Forum (22-24 March 2023), Skopje
        • Njoftime për shtyp
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 14-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e tetë hulumtuese
      • Jubile 30 vjet nga pavarësia monetare
      • Punëtoria: Praktikat më të mira për menaxhimin e burimeve njerëzore në sistemin bankar në Republikën e Maqedonisë së Veriut, 10-11 nëntor 2021
      • Punëtori rajonale virtuale për statistikë e organizuar nga Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut, 11 dhjetor 2020
      • Konferenca e 11-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e shtatë vjetore hulumtuese
      • Konferencë ndërkombëtare e nivelit të lartë për politikën monetare dhe menaxhimme mjetet finanicare (Meriot Hotel Shkup), 16 shkurt 2018
      • Konferenca e jubileare dhjetëvjeçare e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Shënim solemn i jubileut me rastin e 25 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Konferenca e gjashtë vjetore hulumtuese
      • Konferenca e pestë vjetore hulumtuese
      • Grupi Punues i BIS-it për Politikën Monetare në Europën Qendrore dhe Lindore
      • Forumi i parë rajonal i Europës Lindore dhe Azisë Qendrore mbi përfshirjen financiare
      • Konferenca e katërt ndërkombëtare hulumtuese: “Trajtimi i strukturës së ngurtë në kontekstin e efektivitetit të transmetimit të politikës monetare"
      • Konferenca e tretë rajonale e edukimit financiar për Europën dhe Azinë Qendrore
      • Konferenca e tretë ndërkombëtare hulumtuese: "Në rrugën drejt shërimit dhe rritjes së qëndrueshme në mjedis të ndryshuar global"
      • Konferenca e dytë ndërkombëtare hulumtuese në temën: "Politika dhe mjedisi global: konsensus i ri nga kriza?"
      • Konferencë me rastin e shënimit të 20 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Hapja e Qendrës së Përbashkët të Informimit Publik të Bankës Botërore dhe BPRM-së
      • 23 Konferenca Vjetore e Grupit të Mbikëqyrësve Bankar të Europës Qendrore dhe Lindore (BSCIE)
      • Konferencë: Konkurenca e vendeve të Europës Juglindore dhe sfidat në rrugën drejt BE-së
      • Punëtoria: Çmimet e ushqimeve dhe inflacioni
      • Punëtoria: Probleme në matjen e inflacionit
      • Punëtoria në temën: Konsumi i energjisë në RM-vë dhe efekti i tij në bilancin e pagesave
      • Jubileu 60 vjeçar i Veprimtarisë së bankimit qendror në Republikën e Maqedonisë
      • Punëtoria: Niveli i lartë i parave të gatshme në qarkullim në Republikën e Maqedonisë
    • Çmimi i vitit
    • Edukim financiar
    • Muzeu
    • Donacione
    • Biblioteka dhe arkivi
    • Karriera në Bankën Popullore
      • Banka Popullore si punëdhënës
      • Punësim në Bankën Popullore
      • Puna praktike në Bankën Popullore
  • Politika monetare
    • Pozicionimi i politkës monetare
    • Bordi Ekzekutiv për politikën monetare
    • Implementimi i politikës monetare
      • Operacione në tregun e hapur
        • Ankande të bonove të thesarit
        • Ankande të transaksioneve repo
        • Transaksione definitive
      • Rezerva e detyruar
      • Depozita të disponueshme
      • Kredi njëditore
      • Kredia brenda ditës
      • Gjendja e likuiditetit në sistemin bankar
    • Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore
  • Tregjet financiare
    • Ankandet e bonove të thesarit
    • Tregu ndërbankar i depozitave
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - SKIBOR (Skopje Interbank Offered Rate)
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - MKDONIA (Macedonian Denar Overnight Index Average)
      • Tregtimi në tregun ndërbankar të depozitave
    • Ankandet e letrave me vlerë
    • Tregu valutor
    • Tregu sekondar i letrave me vlerë
      • Kuotimet në tregun përtej sportelit
      • Tregtimet e tregut përtej sportelit
    • Informata nga tregjet financiare ndërkombëtare
  • Stabiliteti financiar
    • Çfarë është stabiliteti financiar dhe si ruhet ai?
    • Sistemi financiar në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Të dhënat dhe treguesit
      • Treguesit e stabilitetit financiar
      • Të dhënat dhe treguesit për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Pasqyrë e treguesve të gjelbër
      • Kalendari i publikimit të dhënave për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
    • Pozicionimi i politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Njoftimet nga Komisioni i Stabilitetit Financiar
      • Strategjia për zbatimin e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Raporte rreth Komitetit të Stabilitetit Financiar
    • Përkufizimi, fushëveprimi dhe qëllimet e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Roli i Bankës Popullore
    • Instrumentet makroprudenciale të Bankës Popullore
      • Shtresat mbrojtëse të kapitalit
      • Masat për përdoruesit e kredisë
      • Instrumente tjera makroprudenciale
      • Vendime për vendosjen e instrumenteve makroprudenciale të Bankës Popullore
    • Botime
      • Raporte për stabilitetin financiar
      • Raporte për sistemin bankar të vendit tonë
      • Hulumtime anketuese
      • Analiza dhe prezantime
      • Formularë
    • Testi i stresit të sektorit bankar
  • Mbikëqyrja
    • Mbikëqyrje bankare dhe rregullore
    • Legjislacioni
      • Licencimi
      • Mjaftueshmëria e kapitalit
      • Rreziku kreditor
      • Rreziku i likuiditetit
      • Rreziku valutor
      • Rreziqe tjera
      • Mbikëqyrje dhe inspektim
      • Kontabiliteti, raporte financiare, publikime dhe auditim
      • Mbrojtja e konsumatorit në kontratat e kredive për konsumatorë
      • Regjistri i Kredisë
      • Rregulloret e tjera
      • Qarkore mbikëqyrëse
      • Draft rregullore
    • Sistemi bankar i vendit tonë
    • Struktura organizative e mbikëqyrjes dhe rregullores bankare
    • Pyetje dhe përgjigje
    • Pyetje dhe përgjigje për operacionet e këmbimit valutor
    • Parandalim të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Dokumentet strategjike
      • Ligji dhe aktet nënligjore të parandalimit të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Organizatat ndërkombëtare dhe institucionet nacionale
      • Standardet ndërkombëtare
      • Prezantime
  • Sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Infrastruktura pagesore maqedonase
    • Roli i Bankës Popullore në sistemet e pagesave
      • Roli mbikëqyrës
      • Standardet për operimin e sistemeve pagesore
    • Rregullore për sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Institucionet e pagesave, institucionet e parasë elektronike dhe operatorët e sistemit të pagesave
      • Dhënia e lejeve
      • Regjistra
      • Raport mbi transaksionet e pagesave ndërkufitare të njëhershme
    • Statistika e pagesave
    • Konferenca, risi dhe publikime
    • Këshilli kombëtar për sistemet e pagesave
    • Porta e Inovacionit
    • Krahasimi i tarifave midis ofruesve të shërbimeve pagesore
  • Paratë maqedonase
    • Kartëmonedha në qarkullim
    • Monedha në qarkullim
    • Monedha për koleksionim
    • Dizajni i kartëmonedhave të reja me përbërje plastike-polimer
    • Lista e makinave të testuara me sukses
  • Statistika
    • Programi për hulumtime statistikore 2023-2027
    • Kalendari i publikimit të të dhënave
    • Buletinet
    • Statistika monetare dhe statistika e normave të interesit
      • Statistika monetare
      • Statistika e normave të interesit
    • Statistika të jashtme
      • Bilanci i pagesave
      • Rezervat zyrtare valutore dhe likuiditeti valutor
      • Pozita investuese ndërkombëtare
      • Investime direkte
        • Investime direkte - Lëvizjet
        • Investime direkte - Gjendjet
      • Investimet e portofolit (CPPI)
      • Shkëmbimi i jashtëm tregtar
      • Borxh i jashtëm
      • Kursi real i këmbimit (KREK)
    • Llogaritë financiare
      • Statistika e llogarive financiare
      • Letrat me vlerë të borxhit
    • Standardi special për shpërndarjen e të dhënave SDDS Plus
    • Treguesit bazë ekonomik dhe çmimet e patundshmërive
    • Njoftimet për nevojat e statistikës
    • Njoftime për shtyp
    • NBStat - Ueb portali statistikor
  • Botime
    • Raporte vjetore
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • Treguesit më të ri makroekonomik
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Raporte tremujore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2016
      • 2014
    • Raporte tremujore të sistemit bankar
      • 2023
      • 2022
    • Raporte gjysmë-vjetore
    • Hulumtime anketuese
      • Anketa për aktivitete kredituese
      • Anketa për pritshmëri të inflacioneve
      • Anketa për pritjet inflacioniste dhe pritjet për lëvizjen e PBB-së reale
        • 2025
        • 2024
    • Raport për gjendjen financiare të Bankës Popullore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Hulumtime
      • Materiale punuese
      • Analiza
      • Hulumtime ekonomike
      • Klubi i hulumtuesve
        • Sesioni i 27-të, 07.12.2017
        • Sesioni i 28-të, 15.03.2018
        • Sesioni i 29-të, 13.06.2018
        • Sesioni i 30-të, 26.09.2018
        • Sesioni i 31-të, 13.12.2018
        • Sesioni i 32-të, 21.03.2019
        • Sesioni i 33-të, 26.06.2019
        • Sesioni i 34-të, 20.09.2019
        • Sesioni i 35-të, 12.12.2019
        • Sesioni i 36-të, 12.03.2020
        • Sesioni i 37-të, 17.12.2020
        • Sesioni i 39-të, 01.07.2021
        • Sesioni i 40-të, 16.09.2021
        • Sesioni i 41-të, 22.12.2021
        • Sesioni i 42-të, 31.03.2022
        • Sesioni i 43-të, 30.06.2022
        • Sesioni i 44-të, 26.09.2022
        • Sesioni i 45-të, 23.12.2022
        • Sesioni i 46-të 27.03.2023
        • Sesioni i 47-të 15.06.2023
        • Sesioni i 48-të 21.09.2023
        • Sesioni i 49-të 21.12.2023
        • Sesioni i 50-të 28.03.2024
        • Sesioni i 51-të 27.06.2024
        • Sesioni i 52-të 26-09-2024
        • Sesioni i 53-të 19.12.2024
        • Sesioni i 54-të 27.03.2025
      • Programi për veprimtari hulumtuese
      • Shtojca analitike në raportet tremujore
      • Përmbledhje punimesh nga konferencat
      • Të tjera
    • Bibliografi
    • Strategjitë
  • Rregullore
    • Ligje
    • Vendime
      • Vendime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Vendime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Vendime nga fusha e sistemeve të pagesave dhe shërbimeve pagesore
      • Vendime nga fusha e statistikës
      • Vendime nga fusha e operacioneve të thesarit
        • Menaxhimi me kartëmonedha dhe monedha
        • Emetimi, lëshimi në qarkullim dhe tërheqja nga qarkullimi i kartëmonedhave dhe monedhave
      • Vendime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Vendime në pajtim me Ligjin e Stabilitet Financiar
      • Vendime nga fusha e kontabilitetit dhe raportimit financiar
      • Vendim për llojin dhe shumën e kompensimeve të shërbimeve që i jep Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Vendime nga fusha e teknologjisë së informacionit
    • Udhëzime
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Udhëzime nga fusha e sistemeve të pagesave
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të kredisë me jo-rezidentë
      • Udhëzime nga fusha e statistikës
      • Udhëzime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të thesarit
    • Qarkor
    • Rregullore për letrat shtetërore me vlerë
      • Tregu primar i letrave shtetërore me vlerë
      • Tregu sekondar i letrave me vlerë
    • Rregulla dhe dokumente të punës monetare nga periudha e pavarësisë monetare
    • Rregullore Interne
      • Rregullore interne në fushën e menaxhimit korporativ
  • Ndërhyrja e jashtëzakonshme

Punëtori për implementim të sukseshëm të Strategjisë: "Përpjekje të koordinuara për forcim të edukim financiar në Maqedoninë e Veriut"

Shkup, 17 shtator 2021

Implementimi i Strategjisë së parë kombëtare për edukimin financiar dhe përfshirje financiare në mënyrë intensive po përparon. Kështu, dje dhe sot, rregullatorët financiarë të vendit të udhëhequr nga Banka Popullore në kuadër të Trupit koordinues për edukim financiar dhe përfshirje financiare, së bashku me Rrjetin ndërkombëtar për edukim financiar të Organizatës për Bashkëpunim Ekonomik dhe Zhvillim (INFE-OECD) në bashkëpunim me Ministrinë e Financave të Holandës, organizuan punëtori, në kuadër të programit të Konstituencës dhe programit "Money Wise".

Dita e parë e punëtorisë iu kushtua implementimit të suksesshëm të Strategjisë - "Përpjekje të koordinuara për forcim të aftësive financiare në Maqedoninë e Veriut". Gjatë ditës së dytë, do të diskutohen sfidat në fushën e edukimit financiar në lidhje me shërbimet financiare digjitale, si dhe çështje që lidhen me përdorimin e digjitalizimit në edukimin financiar. 

Përveç rregullatorëve financiarë, në event marrin pjesë banka, shtëpi kursimi, shoqëri pensionesh, shoqëri sigurimesh, ndërmjetësues sigurimesh, shoqëri për menaxhim të fondeve të investimeve, shtëpi brokerimi, bursa, depozituesi qendrorë i letrave me vlerë, shoqëri financiare dhe më e rëndësishmja, përfaqësues të shoqërisë civile - të të gjitha shoqërive dhe shoqëri që deri më tani kanë shprehur interes në zbatimin e aktiviteteve në fushën e edukimit financiar dhe mbrojtjes së konsumatorit.

"Duke pasur parasysh rëndësinë e edukimit financiar në sistemin financiar dinamik dhe inovator, ekziston nevojë reale për qasje sistemike në zbatimin e Strategjisë së miratuar për edukim financiar dhe përfshirje financiare. Banka Qendrore së bashku me rregullatorët e tjerë financiarë kanë rol udhëheqës në këtë proces. Sipas rezultateve të sondazhit të fundit mbi edukimin financiar të popullsisë së rritur në Evropën Juglindore, të kryer nga OECD, Banka Popullore dallon si bankë qendrore në rajon në të cilën popullata ka besim më të madh si institucion që ofron edukim financiar. Sidoqoftë, pjesëmarrja aktive e aktorëve të tjerë, nga sektori privat dhe civil, është veçanërisht e rëndësishme për të arritur qëllimet dhe misionin që kemi vendosur para nesh. "- tha guvernatorja e Bankës Popullore, Anita Angelovska-Bezhoska, në fjalimin e saj me të cilën u hap eventi. 

Në hapje fjalën e morri edhe zëvendësministri i Financave, Dimitar Kovaçevski. "Pandemia gjatë viteve të fundit ka vendosur synime të reja. Investimet në arsim pa dyshim duhet të jenë me interes më të madh për shoqërinë. Nëse duam të arrijmë rritje gjithëpërfshirëse, duhet të investojmë në kapitalin njerëzor, arsimim dhe përmirësim  të kualifikimeve. Investimet në kapitalin njerëzor kontribuojnë në aftësi më të mira, rritjen e produktivitetit dhe rritjen e përshpejtuar ekonomike, si dhe zvogëlimin e varfërisë dhe pabarazisë," tha zëvendësministri Kovaçevski, duke shtuar se vetëm me përpjekje të përbashkëta mund të kontribuojmë në krijimin e një shoqërie më të arsimuar.

"Unë besoj thellë se nëse konsumatorët e mundshëm të shërbimeve të sigurimit janë të arsimuar mirë dhe mund të identifikojnë dhe shprehin qartë nevojat e tyre për sigurim, hapësira për paqartësit në ofrimin e shërbimeve të sigurimit do të ngushtohet ndjeshëm, dhe gjithashtu edhe pakënaqësia dhe numri i ankesave do të zvogëlohet. Edukimi për kërkesën, pra për konsum për shërbimet e sigurimit duhet të bëhet nga të gjithë aktorët e tregut, gjegjësisht shoqëria. "- tha kryetari i Këshillit të Ekspertëve të Agjencisë së Mbikëqyrjes së Sigurimeve, Krste Shajnoski.

"Bota moderne e financave - e globalizuar, inovatore dhe plot informacion, ofron një sërë mënyrash formale të edukimit financiar individual. Megjithatë, rezultate më të mira mund të arrihen me qasje institucionale. Kështu, shoqëritë kanë nevojë për qasje të koordinuar dhe aktive edhe për nivele më të larta të edukimit financiar. Kodi i ri i praktikave të mira për edukim financiar drejton programet dhe aktivitetet e edukimit financiar që do të hartohen dhe zbatohen si mjete për të rritur edukimin financiar dhe për të mbrojtur konsumatorët e shërbimeve financiare. Kjo bëhet me shpresë se programet dhe aktivitetet e tilla do të lehtësojnë marrjen e vendimeve më të mira në lidhje me përdorimin dhe menaxhimin e shërbimeve financiare dhe menaxhimin e rrezikut, duke zbutur kështu efektet e mundshme negative. Kodi do të vendosë të gjitha parimet që do të zbatohen me implementimin e Strategjisë kombëtare për edukim financiar të popullsisë në vendin tonë nga sektori publik, privat dhe ai civil që do të përfshihen në këtë aktivitet. "- tha Kiril Jovanovski, komisioner në Komisionin për letra me vlerë. 

Nga Agjencia për mbikëqyrje të financimit kapital të sigurimit pensional (MAPAS), fjalën e morri Darko Sazdov, anëtar i Këshillit të Ekspertëve të MAPAS.

Në trendet e reja ekonomike, kur shërbimet fintech janë gjithnjë e më shumë pjesë e realitetit tonë, nevoja për transformim të sistemeve dhe digjiitalizim të tyre është më e madhe, kështu që niveli më i lartë i edukimit financiar do të jetë parakusht themelor për rritjen e të kuptuarit të sistemit të pensioneve dhe produkteve të pensioneve. E gjithë kjo nënkupton nevojën për angazhimin tonë më të madh ndaj aktiviteteve për mbrojtjen e konsumatorëve. Si rregullator financiar, ne jemi të përfshirë në mënyrë aktive në procesin e përgjithshëm, veçanërisht në pjesën për mbrojtjen e anëtarëve aktualë dhe të ardhshëm të sistemit të pensioneve dhe analizën e nevojës për të përmirësuar rregulloren ekzistuese dhe harmonizimin e saj me standardet evropiane në këtë fushë. Në këtë fushë, një sfidë e veçantë për ne është vendosja e mbikëqyrjes së praktikave të biznesit të subjekteve pensionale me fokus të qartë në mbrojtjen e të drejtave të anëtarëve të fondeve pensionale duke rritur transparencën e sistemit, afatin dhe saktësinë në paraqitjen e rezultateve të sistemit, respektivisht ofrimin e shërbimit dhe produktit më të mirë për klientin. "- theksoi Sazdov.

Nga Ministria Financave Holandeze theksuan se pandemia dëshmoi edhe një herë rëndësinë e qëndrueshmërisë financiare për qytetarët.

"Ata që janë financiarisht të prekshëm janë të parët që do të goditen nga pasojat ekonomike të pandemisë. Edukimi financiar është një nga elementët më të rëndësishme në përmirësimin e qëndrueshmërisë financiare të amvisërive. Më e rëndësishme është të bashkëpunojmë në atë mënyrë që me të vërtetë t’iu ndihmohet sidomos qytetarëve që janë financiarisht të prekur. Mundemi të arrijmë shumë së bashku dhe të mësojmë nga njëri-tjetri. Si Ministri e Financave të Holandës, kemi privilegjin të jemi nikoqir të platformës MoneyWise. Kjo platformë është bashkëpunim i vetëm midis shumë aktorëve të ndryshëm që synon të përmirësojë kapacitetin financiar të qytetarëve holandezë. Ministria gjithashtu ka krijuar program për bashkëpunim teknik me vendet e Konstituences tonë në FMN, Bankën Botërore dhe BERZH. Në projektin tonë me OECD, ManneyWisse dhe Programin e Konstituencës të Ministrisë së Financave janë bashkuar për të mbështetur shtetet e konstituencës në forcimin e edukimit financiar, siç na tregojnë sot palët e interesuara në Maqedoninë e Veriut."-ishte theksuar nga Përfaqësuesit e Ministrisë Hollandeze.

Sipas OECD, vendi duhet uruar për miratimin e Strategjisë së parë kombëtare për Edukim Financiar dhe Përfshirje Financiare dhe Kodin e praktikave të mira për Edukim Financiar.

"OECD me kënaqësi mbështet zhvillimin e këtyre nismave të rëndësishme, të cilat dëshmojnë për angazhimin afatgjatë për edukim financiar dhe përfshirje financiare të të gjithë aktorëve kombëtar, dhe veçanërisht të Bankës Popullore," u theksua në hapje.

Në punëtori vetëm sa u prezentuan rezultatet e sondazhit të fundit mbi edukimin financiar të popullsisë së rritur në Evropën Juglindore (2020), të kryer nga INFE-OECD, ku theksi ishte vendosur në rezulatet për vendin tonë. Ato tregojnë fushat në të cilat në të ardhmen do të intensifikohen aktivitetet për avansim të edukimit financiar të popullsisë, ku do të zbatohen qasje përkatëse dhe metoda moderne të rekomanduara nga OECD. Gjatë eventit, u krye një e-sondazh për të gjithë pjesëmarrësit, për nivelin e gatishmërisë së tyre dhe nevojën për përfshirje në edukim financiar në vend.

Gjatë ditës së djeshme, një sesion iu kushtua aspektit kyç të përfshirjes së sektorit privat dhe civil në aktivitetet e edukimit financiar, ku u diskutuan rekomandimet dhe udhëzimet e INFE-OECD në këtë fushë dhe zbatimi i tyre përshtatur në kontekstin lokal, në kuadër të Kodit të praktikave të mira i cili u miratua kohët e fundit nga rregullatorët financiarë në vend.

Përfshirja financiare dhe mbrojtja e konsumatorëve do të trajtohen gjatë ditës së sotme. Më pas do të flitet për mbrojtjen e konsumatorëve financiarë në epokën digjitale, duke prezentuar udhëzimet për politikat e INFE-OECD, ku do të theksohen pritjet nga rregullatorët financiarë. Pjesëmarrësit në punëtori do të diskutojnë edhe për tendencat e paraqitura gjatë pandemisë Kovid-19, të cilat përshpejtuan procesin e digjitalizimit. Më pas, do të rishikohet roli i edukimit financiar digjital në mbështetjen e përdoruesve të shërbimeve dhe produkteve financiare dhe praktikat e mira të edukimit financiar të popullatës për shërbimet financiare digjitale.

Përvojat dhe pikëpamjet e shkëmbyera, me pjesëmarrje aktive të ekspertëve nga INFE-OECD dhe nga Holanda do të kontribuojnë në implementimin e suksesshëm të Strategjisë së parë Kombëtare për Edukim Financiar dhe Përfshirje Financiare, e cila u miratua në korrik të këtij viti dhe u zhvillua brenda projektit rajonal të koordinuar nga INFE-OECD, me mbështetje të madhe nga Ministria e Financave të Holandës. Implementimi i tij tashmë ka filluar, dhe ndër të tjera, kohët e fundit u miratua edhe Kodi i praktikave të mira për edukim financiar.  

 

 

 

Shtepi Rreth Bankës Popullore Marrëdhënie me publikun Njoftime për shtyp 2021
  • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
  • Organet e Bankës Popullore
  • Këshilli i Bankës Popullore
  • Bordi ekzekutiv
  • Guvernatori
  • Viceguvernatorët
  • Komitetet
  • Menaxhimi korporativ
  • Qëllimet dhe detyrat
  • Transparenca
  • Marrëdhënie me publikun
    • Njoftime për shtyp
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
    • Fjalime
    • Intervista
    • Lajmërime
    • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
    • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
    • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
    • Bashkëpunimi
  • Struktura organizative
  • Strategjia
  • Programi i punës
  • Marrëdhëniet ndërkombëtare
  • Konferenca
  • Çmimi i vitit
  • Edukim financiar
  • Muzeu
  • Donacione
  • Biblioteka dhe arkivi
  • Karriera në Bankën Popullore
  • A+
  • A-

{{Title}}

{{Intro}}
{{{Content}}}
{{#hasElements Images}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=886"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=200&height=100"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{/hasElements}}

INFLACIONI

  

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

Shteti

Valuta

Kursi mesatar në denarë

EUR

Më shumë

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

për periudhë: -

Shteti Shifra Valuta Njësia valutore Kursi për blerje në denarë Kursi mesatar në denarë Kursi për shitje në denarë

NORMAT BAZË TË INTERESIT TË BANKËS POPULLORE

Instrumenti
Norma e interesit
Bonot e bankës qendrore

5,35%

Kredi njëditore
5,85%
Depozita njëditore
3,95%

Depozitë e disponueshme shtatëditore

4,00%


    

Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore

Normat е rezervës së detyruar të bankave

Detyrime me maturim kontraktual deri në 2 vjet: 
në valutë vendase
8,0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
21%
Detyrime me maturim kontraktual mbi 2 vjet: 

në valutë vendase
0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
5%
 


Operacione të tregjeve financiare

Ankandet e bonove të thesarit 
Ankandet e letrave me vlerë
Ankande të transaksioneve repo 


Normën e referencës të llogaritjes të normës së interesit gjobë

5,55% 

Normat e interesit për depozitat në denarë pa klauzolë valutore

2,73% 

SKIBOR

Të gjitha të drejtat të rezervuara © 2017

Të nderuar, nëse keni problem rreth qasjes deri te të dhënat që tashmë janë të publikuara, ju lutemi kontaktoni numrin e telefonit për mbështetje teknike: 3108 206. Për nevoja të tjera kontaktoni telefonin qendror 3108 108 | (kontakt).

Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
Na ndiqni

  • ballina
  • kontakte
  • harta e faqes
  • web info
  • lidhje të dobishme
  • politika e privatësisë
  • politika e përdorimit të biskotave (cookies)
  • PSHP
  • të reja në rrjetet sociale
  • shpallje për shitje/heqje pronësie