Çfarë janë biskotat (cookies)?

Faqja jonë e internetit përdor biskota. Biskota është një skedar i vogël i përbërë nga shkronjat dhe numrat që regjistrohen në kompjuterin Tuaj. Biskotat nuk ruajnë të dhëna personale, siç janë emri ose adresa Juaj. Kur të vizitoni faqen tonë herën tjetër, biskotat na lejojnë ta njohim shfletuesin Tuaj. Biskotat mund t’i ruajnë preferencat Tuaja dhe informacione tjera, por nuk mund t’i lexojnë të dhënat ose informacionet Tuaja nga disku i Juaj ose të lexojnë skedarë tjerë të ruajtur për biskotat e faqeve tjera. Ju mund ta konfiguroni shfletuesin Tuaj të internetit të refuzojë biskotat. Informacione më të hollësishme lidhur me këtë mund të gjeni në Politikën tonë të biskotave (cookies).

Politika e biskotave (cookies)
logo
  • МК
  • EN
  • AL
  • Rreth Bankës Popullore
    • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
    • Organet e Bankës Popullore
    • Këshilli i Bankës Popullore
      • Mbledhje të Këshillit
      • Mënyra e punës së Këshillit të Bankës Popullore
    • Bordi ekzekutiv
    • Guvernatori
      • Guvernatorët e mëparshëm
    • Viceguvernatorët
    • Komitetet
    • Menaxhimi korporativ
    • Qëllimet dhe detyrat
    • Transparenca
    • Marrëdhënie me publikun
      • Njoftime për shtyp
        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
      • Fjalime
      • Intervista
      • Lajmërime
        • 2025
        • 2024
      • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
      • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
      • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
      • Bashkëpunimi
    • Struktura organizative
    • Strategjia
    • Programi i punës
    • Marrëdhëniet ndërkombëtare
      • Marrëdhëniet me BE-në
        • Ndihma Para-Aderimit
          • Njoftime për shtyp
          • Prezantime dhe fjalime
        • Buletini tremujor
      • Marrëdhëniet me institucionet financiare ndërkombëtare
      • Bashkëpunimi teknik
    • Konferenca
      • Konferencë e nivelit të lartë
      • Konferenca e nëntë hulumtuese ndërkombëtare
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 15-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Vienna Initiative – Full Forum (22-24 March 2023), Skopje
        • Njoftime për shtyp
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 14-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e tetë hulumtuese
      • Jubile 30 vjet nga pavarësia monetare
      • Punëtoria: Praktikat më të mira për menaxhimin e burimeve njerëzore në sistemin bankar në Republikën e Maqedonisë së Veriut, 10-11 nëntor 2021
      • Punëtori rajonale virtuale për statistikë e organizuar nga Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut, 11 dhjetor 2020
      • Konferenca e 11-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e shtatë vjetore hulumtuese
      • Konferencë ndërkombëtare e nivelit të lartë për politikën monetare dhe menaxhimme mjetet finanicare (Meriot Hotel Shkup), 16 shkurt 2018
      • Konferenca e jubileare dhjetëvjeçare e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Shënim solemn i jubileut me rastin e 25 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Konferenca e gjashtë vjetore hulumtuese
      • Konferenca e pestë vjetore hulumtuese
      • Grupi Punues i BIS-it për Politikën Monetare në Europën Qendrore dhe Lindore
      • Forumi i parë rajonal i Europës Lindore dhe Azisë Qendrore mbi përfshirjen financiare
      • Konferenca e katërt ndërkombëtare hulumtuese: “Trajtimi i strukturës së ngurtë në kontekstin e efektivitetit të transmetimit të politikës monetare"
      • Konferenca e tretë rajonale e edukimit financiar për Europën dhe Azinë Qendrore
      • Konferenca e tretë ndërkombëtare hulumtuese: "Në rrugën drejt shërimit dhe rritjes së qëndrueshme në mjedis të ndryshuar global"
      • Konferenca e dytë ndërkombëtare hulumtuese në temën: "Politika dhe mjedisi global: konsensus i ri nga kriza?"
      • Konferencë me rastin e shënimit të 20 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Hapja e Qendrës së Përbashkët të Informimit Publik të Bankës Botërore dhe BPRM-së
      • 23 Konferenca Vjetore e Grupit të Mbikëqyrësve Bankar të Europës Qendrore dhe Lindore (BSCIE)
      • Konferencë: Konkurenca e vendeve të Europës Juglindore dhe sfidat në rrugën drejt BE-së
      • Punëtoria: Çmimet e ushqimeve dhe inflacioni
      • Punëtoria: Probleme në matjen e inflacionit
      • Punëtoria në temën: Konsumi i energjisë në RM-vë dhe efekti i tij në bilancin e pagesave
      • Jubileu 60 vjeçar i Veprimtarisë së bankimit qendror në Republikën e Maqedonisë
      • Punëtoria: Niveli i lartë i parave të gatshme në qarkullim në Republikën e Maqedonisë
    • Çmimi i vitit
    • Edukim financiar
    • Muzeu
    • Donacione
    • Biblioteka dhe arkivi
    • Karriera në Bankën Popullore
      • Banka Popullore si punëdhënës
      • Punësim në Bankën Popullore
  • Politika monetare
    • Pozicionimi i politkës monetare
    • Bordi Ekzekutiv për politikën monetare
    • Implementimi i politikës monetare
      • Operacione në tregun e hapur
        • Ankande të bonove të thesarit
        • Ankande të transaksioneve repo
        • Transaksione definitive
      • Rezerva e detyruar
      • Depozita të disponueshme
      • Kredi njëditore
      • Kredia brenda ditës
      • Gjendja e likuiditetit në sistemin bankar
    • Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore
  • Tregjet financiare
    • Ankandet e bonove të thesarit
    • Tregu ndërbankar i depozitave
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - SKIBOR (Skopje Interbank Offered Rate)
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - MKDONIA (Macedonian Denar Overnight Index Average)
      • Tregtimi në tregun ndërbankar të depozitave
    • Ankandet e letrave me vlerë
    • Tregu valutor
    • Tregu sekondar i letrave me vlerë
      • Kuotimet në tregun përtej sportelit
      • Tregtimet e tregut përtej sportelit
    • Informata nga tregjet financiare ndërkombëtare
  • Stabiliteti financiar
    • Çfarë është stabiliteti financiar dhe si ruhet ai?
    • Sistemi financiar në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Të dhënat dhe treguesit
      • Treguesit e stabilitetit financiar
      • Të dhënat dhe treguesit për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Pasqyrë e treguesve të gjelbër
      • Kalendari i publikimit të dhënave për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
    • Pozicionimi i politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Njoftimet nga Komisioni i Stabilitetit Financiar
      • Strategjia për zbatimin e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Raporte rreth Komitetit të Stabilitetit Financiar
    • Përkufizimi, fushëveprimi dhe qëllimet e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Roli i Bankës Popullore
    • Instrumentet makroprudenciale të Bankës Popullore
      • Shtresat mbrojtëse të kapitalit
      • Masat për përdoruesit e kredisë
      • Instrumente tjera makroprudenciale
      • Vendime për vendosjen e instrumenteve makroprudenciale të Bankës Popullore
    • Botime
      • Raporte për stabilitetin financiar
      • Raporte për sistemin bankar të vendit tonë
      • Hulumtime anketuese
      • Analiza dhe prezantime
      • Formularë
    • Testi i stresit të sektorit bankar
  • Mbikëqyrja
    • Mbikëqyrje bankare dhe rregullore
    • Legjislacioni
      • Licencimi
      • Mjaftueshmëria e kapitalit
      • Rreziku kreditor
      • Rreziku i likuiditetit
      • Rreziku valutor
      • Rreziqe tjera
      • Mbikëqyrje dhe inspektim
      • Kontabiliteti, raporte financiare, publikime dhe auditim
      • Mbrojtja e konsumatorit në kontratat e kredive për konsumatorë
      • Regjistri i Kredisë
      • Rregulloret e tjera
      • Qarkore mbikëqyrëse
      • Draft rregullore
    • Sistemi bankar i vendit tonë
    • Struktura organizative e mbikëqyrjes dhe rregullores bankare
    • Pyetje dhe përgjigje
    • Pyetje dhe përgjigje për operacionet e këmbimit valutor
    • Parandalim të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Dokumentet strategjike
      • Ligji dhe aktet nënligjore të parandalimit të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Organizatat ndërkombëtare dhe institucionet nacionale
      • Standardet ndërkombëtare
      • Prezantime
  • Sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Infrastruktura pagesore maqedonase
    • Roli i Bankës Popullore në sistemet e pagesave
      • Roli mbikëqyrës
      • Standardet për operimin e sistemeve pagesore
    • Rregullore për sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Institucionet e pagesave, institucionet e parasë elektronike dhe operatorët e sistemit të pagesave
      • Dhënia e lejeve
      • Regjistra
      • Raport mbi transaksionet e pagesave ndërkufitare të njëhershme
    • Statistika e pagesave
    • Konferenca, risi dhe publikime
    • Këshilli kombëtar për sistemet e pagesave
    • Porta e Inovacionit
    • Krahasimi i tarifave midis ofruesve të shërbimeve pagesore
  • Paratë maqedonase
    • Kartëmonedha në qarkullim
    • Monedha në qarkullim
    • Monedha për koleksionim
    • Dizajni i kartëmonedhave të reja me përbërje plastike-polimer
    • Lista e makinave të testuara me sukses
  • Statistika
    • Programi për hulumtime statistikore 2023-2027
    • Kalendari i publikimit të të dhënave
    • Buletinet
    • Statistika monetare dhe statistika e normave të interesit
      • Statistika monetare
      • Statistika e normave të interesit
    • Statistika të jashtme
      • Bilanci i pagesave
      • Rezervat zyrtare valutore dhe likuiditeti valutor
      • Pozita investuese ndërkombëtare
      • Investime direkte
        • Investime direkte - Lëvizjet
        • Investime direkte - Gjendjet
      • Investimet e portofolit (CPPI)
      • Shkëmbimi i jashtëm tregtar
      • Borxh i jashtëm
      • Kursi real i këmbimit (KREK)
    • Llogaritë financiare
      • Statistika e llogarive financiare
      • Letrat me vlerë të borxhit
    • Standardi special për shpërndarjen e të dhënave SDDS Plus
    • Treguesit bazë ekonomik dhe çmimet e patundshmërive
    • Njoftimet për nevojat e statistikës
    • Njoftime për shtyp
    • NBStat - Ueb portali statistikor
  • Botime
    • Raporte vjetore
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • Treguesit më të ri makroekonomik
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Raporte tremujore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2016
      • 2014
    • Raporte tremujore të sistemit bankar
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Raporte gjysmë-vjetore
    • Hulumtime anketuese
      • Anketa për aktivitete kredituese
      • Anketa për pritshmëri të inflacioneve
      • Anketa për pritjet inflacioniste dhe pritjet për lëvizjen e PBB-së reale
        • 2025
        • 2024
    • Raport për gjendjen financiare të Bankës Popullore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Hulumtime
      • Materiale punuese
      • Analiza
      • Hulumtime ekonomike
      • Klubi i hulumtuesve
        • Sesioni i 27-të, 07.12.2017
        • Sesioni i 28-të, 15.03.2018
        • Sesioni i 29-të, 13.06.2018
        • Sesioni i 30-të, 26.09.2018
        • Sesioni i 31-të, 13.12.2018
        • Sesioni i 32-të, 21.03.2019
        • Sesioni i 33-të, 26.06.2019
        • Sesioni i 34-të, 20.09.2019
        • Sesioni i 35-të, 12.12.2019
        • Sesioni i 36-të, 12.03.2020
        • Sesioni i 37-të, 17.12.2020
        • Sesioni i 39-të, 01.07.2021
        • Sesioni i 40-të, 16.09.2021
        • Sesioni i 41-të, 22.12.2021
        • Sesioni i 42-të, 31.03.2022
        • Sesioni i 43-të, 30.06.2022
        • Sesioni i 44-të, 26.09.2022
        • Sesioni i 45-të, 23.12.2022
        • Sesioni i 46-të 27.03.2023
        • Sesioni i 47-të 15.06.2023
        • Sesioni i 48-të 21.09.2023
        • Sesioni i 49-të 21.12.2023
        • Sesioni i 50-të 28.03.2024
        • Sesioni i 51-të 27.06.2024
        • Sesioni i 52-të 26-09-2024
        • Sesioni i 53-të 19.12.2024
        • Sesioni i 54-të 27.03.2025
      • Programi për veprimtari hulumtuese
      • Shtojca analitike në raportet tremujore
      • Përmbledhje punimesh nga konferencat
      • Të tjera
    • Bibliografi
    • Strategjitë
  • Rregullore
    • Ligje
    • Vendime
      • Vendime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Vendime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Vendime nga fusha e sistemeve të pagesave dhe shërbimeve pagesore
      • Vendime nga fusha e statistikës
      • Vendime nga fusha e operacioneve të thesarit
        • Menaxhimi me kartëmonedha dhe monedha
        • Emetimi, lëshimi në qarkullim dhe tërheqja nga qarkullimi i kartëmonedhave dhe monedhave
      • Vendime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Vendime në pajtim me Ligjin e Stabilitet Financiar
      • Vendime nga fusha e kontabilitetit dhe raportimit financiar
      • Vendim për llojin dhe shumën e kompensimeve të shërbimeve që i jep Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Vendime nga fusha e teknologjisë së informacionit
    • Udhëzime
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Udhëzime nga fusha e sistemeve të pagesave
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të kredisë me jo-rezidentë
      • Udhëzime nga fusha e statistikës
      • Udhëzime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të thesarit
    • Qarkor
    • Rregullore për letrat shtetërore me vlerë
      • Tregu primar i letrave shtetërore me vlerë
      • Tregu sekondar i letrave me vlerë
    • Rregulla dhe dokumente të punës monetare nga periudha e pavarësisë monetare
    • Rregullore Interne
      • Rregullore interne në fushën e menaxhimit korporativ
  • Ndërhyrja e jashtëzakonshme
    • Ndërhyrje
    • Aktivitetet përgatitore
    • Instrumentet për ndërhyrje
    • Norma minimale për mjete vetanake dhe detyrime të lejuara (MREL)
    • Fondi për ndërhyrje
    • Vlerësim
    • Rregullorja ligjore

Shkup, 8 korrik 2021 

Kriza e Kovid-19 çon drejt transformimit të ekonomive tradicionale në ekonomi më të mençura, më të digjitalizuara, përfshirëse dhe më të gjelbërta. Në kushte të tilla, kur shërbimet fintek gjithnjë e më shumë janë pjesë e realitetit tonë, nevoja për një nivel më të lartë të edukimit financiar, si parakusht edhe për përfshirje financiare, do të jetë edhe më e theksuar. Mirëpo, kjo nënkupton edhe nevojë për një aktivitet më të madh për mbrojtjen e konsumatorëve. Rregullatorët financiar të përgatitur i pritën këto sfida – disa vite më parë e filluan procesin e përgatitjes së Strategjisë së parë nacionale për edukim financiar dhe përfshirje financiare, në kuadër të projektit pesëvjeçar pranë OECD-së (INFE-OECD). Sot, u bë miratimi dhe promovimi i Strategjisë. Ajo i referohet periudhës 2021-2025 dhe tejkalon qëllimin e projektit në kornizat e së cilit parimisht ishte e përgatitur, ngase i referohet jo vetëm edukimit financiar, por edhe përfshirjes financiare, duke pasur parasysh kushtëzimin dhe ndërlidhshmërinë e tyre të ndërsjellë.

Në eventin, me rastin e miratimit të saj u drejtuan përfaqësues të të gjithë rregullatorëve financiar guvernatorja e Bankës Popullore, Anita Angellovska-Bezhoska, ministri i financave, Fatmir Besimi, kryetari i Këshillit të eskeprtëve të Agjensionit për mbikëqyrjen e financimit kapital të sigurimit pensional (MAPAS), Maksud Ali, kryetari i Këshillit të ekspertëve të Agjencisë së mbikëqyrjes së sigurimeve, Krste Shajnoski dhe komisionari i Komisionit të letrave me vlerë (KLV), Kiril Jovanovski.

„Edukimi financiar është edhe në bazën e stabilitetit financiar, në veçanti i shprehur pas krizës globale financiare të vitit 2008/2009, që në pjesën më të madhe ishte pasojë e rritjes së rreziqeve për shkak të vendimeve të këqija financiare. Mirëpo, procesi i edukimit financiar nuk mund të zhvillohet në mënyrë turbulente. Ai kërkon informata, drejtime, këshilla, por para së gjitha qasje të sistematizuar. Andaj nevojitet qasje e koordinuar në nivel nacional, respektivisht kornizë strategjike e cila e vë në dukje rëndësinë e edukimit, mundëson përfshirje dhe koordinim të të gjitha palëve relevante dhe definon hartën e aktiviteteve për një arritje më efektive të qëllimeve. Kjo na çon drejt Strategjisë për edukim financiar dhe përfshirje financiare, të cilën e miratuam sot. Qasja strategjike dhe sistematike ndaj çështjes së edukimit financiar është edhe më e rëndësishme në këtë kohë të re të revolucionit në sferën e shërbimeve financiare – FinTek” theksoi në fillim të fjalimit të saj, guvernatorja e Bankës Popullore, Anita Angellovska-Bezhoska, pas çfarë edhe iu referua aktiviteteve të veçuara të parapara me Strategjinë.  

Ajo theksoi se për dizajnim përkatës të Strategjisë, parakushti kryesor ishte vlerësimi i nivelit aktual të edukimit financiar, për çfarë u inicua edhe matja e parë e nivelit të edukimit financiar sipas metodologjisë së OECD-së, sipas së cilës popullata ka realizuar 56% të vlerës maksimale, gjë që u konfirmua edhe gjatë matjes së dytë të realizuar në kuadër të projektit. Ky nivel është i krahasueshëm me vendet e rajonit, megjithatë krahasuar me vendet e zhvilluara potencon një hapësirë të konsiderueshme për përmirësim.

Ministri i financave Fatmir Besimi theksoi se Strategjia është e rëndësishme për dy arsye: së pari, sepse edukimi dhe përfshirja financiare janë bazë për stabilitetin e sistemit financiar, dhe e dyta, që të arrihen rezultate më të mira në këtë fushë, duhet të veprohet sipas parimit SMART respektivisht të vendosen qëllime të qarta, strategji e mirë dhe plan për realizim.

„Me një proces të koordinuar të edukimit financiar, i cili do ti përfshijë edhe institucionet edhe subjektet juridike të cilat mund të japin kontribut, në periudhë afat-mesme mund të arrihen rezultate më të mira në lidhje me edukimin financiar të popullsisë. Me këtë do të përmirësohet efektiviteti i pjesëmarrjes së tyre në sektorin financiar, ndërsa njëkohësisht edhe do të mbrohen si konsumatorë të cilët kanë më shumë informata dhe më të mira. Prej përvojave më të mira për avancim të përfshirjes financiare, mund të lehtësohet qasja për më shumë kategori. Rritja e përfshirjes financiare është me rëndësi të veçant për ekonominë, pasi që siguron qasje në kapital, që tërheq investime dhe konsum, dhe që rezulton me aktivitet të zmadhuar ekonomik.” theksoi ministri i financave, Besimi. 

Ministri theksoi se nga aspekti i përmirësimit të qasjes deri te shërbimet financiare, së shpejti do të fillon Fondi garantues përmes së cilit do të zbatohet skema garantuese shtetërore, e cila do të lehtësojë qasjen deri te kapitali për sipërmarrjet e vogla dhe të mesme. Fondi, nga njëra anë, do të kontribuojë për oferta të produkteve të reja në sistemin financiar me rrezik më të vogël për bankat dhe shtëpitë e kursimit, ndërsa nga ana tjetër do të sigurojë qasje deri te kapitali për ata të cilët më vështirë arrijnë deri te kreditë, respektivisht sipërmarrjet e vogla dhe të mesme. 

Kryetari i këshillit të ekspertëve të ASO, Krste Shajnoski, theksoi se përshpejtimi i procesit të edukimit dhe përfshirjes financiare është veçanërisht i rëndësishëm nëse merret parasysh niveli i ulët i zhvillimit të tregut të sigurimeve në segmentin e sistemit financiar. 

„Sjellja e strategjisë si një dokument formal do të mundësojë realizimin e qëllimeve tona të përbashkëta, siç janë sigurimi i rritjes dhe zhvillimit të tregut financiar, diversifikimi i gjerë dhe qasje e shërbimeve financiare deri te çdo individ, familje, biznes i vogël ose i madh, sektor shtetëror, dhe e gjithë kjo me çmime korrekte. Ky qëllim do të zbatohet vetëm nëse sigurojmë funksionim të institucioneve të shëndosha financiare që udhëhiqen dhe kontrollohen nga kuadro profesionale, që me sukses baraspeshon realizimin e qëlllimeve të udhëhequra nga interesi për realizimin e fitimit, nga njëra anë, dhe sigurimin e ciësisë së shërbimeve të ofruara financiare dhe raport korrekt ndaj shfrytëzuesve të shërbimeve financiare nga ana tjetër.” porositi Shajnoski.

„Duke u udhëhequr nga parimi themelor se edukimi financiar është investim afatgjatë për gjithë shoqërinë dhe për vendin, si dhe për individin i cili më lehtë dhe më sigurtë do të mund të sjell vendime të shëndosha financiare dhe të jetojë një jetë më cilësore, jam i bindur se me miratimin e Strategjisë si një dokument gjithëpërfshirës, sigurojmë një planifikim të mençur dhe efikas të të gjitha aktiviteteve tona të ardhshme dhe resurse në pjesën e zhvillimit të edukimit financiar dhe përfshirjes financiare të tërë popullatës në vendin tonë, dhe veçanërisht tek të rinjtë si grupi më i rëndësishëm i synuar. Pikërisht për këtë, MAPAS konsideron se është me rëndësi të veçant edhe përfshirja e sektorit joqeveritar dhe privat në zbatimin dhe realizimin e qëllimeve të Strategjisë. Në atë mënyrë do të sigurojmë një edukim financiar më gjithëpërfshirës dhe rritje të përfshirjes financiare të popullsisë.” theksoi kryetari i Këshillit të ekspertëve të MAPAS, Maksud Ali.  

„Në kushte të globalizimit, zgjedhja dhe qasja e madhe e produkteve financiare, edukimi financiar mbetet një nga prioritetet e bartësve të politikave ekonomike. Gjegjësisht, duhet të theksohet se aftësia për pëpunim të informatave të shumta rritet me ngritjen e nivelit të njohjes së instrumenteve të ndërlikuara financiare. Kështu që, insistimi për qartësi dhe transparence të lartë nga ana e pjesëmarrësve në sistemin financiar duhet të përcillet me njohuri përkatëse nga ata që kërkohet transparenca. Intensifikimi i edukimit dhe përfshirjes financiare nënkupton edhe rritje të sektorit financiar në zhvillimin ekonomik. Duke pasur parasysh të gjitha këto, KLVRMV-ja thekson se me të gjitha kapacitetet e veta do të angazhohet për ngritjen e edukimit financiar, në veçanti për çështjet lidhur me tregun e letrave me vlerë.” theksoi Kiril Jovanovski në emër të KLV-së. 

Me Strategjinë, ndër të tjera parashihet zhvillimi i programeve të posaçme arsimore për grup - mosha të ndryshme, nga më të rinjtë e deri më të moshuarit, duke pasur parasysh se edukimi si një proces gjatë tërë jetës dhe në veçanti dinamikën e financave në ditët e sotme. Programet arsimore duhet të jenë në përputhje me Kompetencat bazë për edukim financiar, si një dokument i posaçëm i paraparë me Strategjinë, i cili është në përpilim e sipër. Me qëllim të krijimit të një kornize e cila do të sigurojë koordinim përkatës të aktiviteteve, shkëmbim të informatave, si dhe edukim cilësor, objektiv dhe të paanshëm fnanciar nga të gjithë dhënësit potencial, tashmë punohet në përpilimin e një Kodi të praktikave të mira për edukim financiar, me përfshirje të rregullatorëve, institucioneve private financiare dhe asociacioneve qytetare. Përcjellja e zbatimit të aktiviteteve të parapara është parashikuar që të zvhillohet përmes një grupi të punës me pjesëmarrës të kyçur nga rregullatorët, sektori privat dhe civil, që do të përforcojë bashkëpunimin dhe do mundësojë alokim optimal të resurseve të disponueshme ndaj qëllimeve të vendosura.

Në periudhën e ardhshme, kujdes i veçantë do t’i dedikohet aktiviteteve në lidhje me mbrojtjen e konsumatorëve, në segmentet e veçanta financiare, e cila gjithashtu është në favor të përfshirjes më të madh financiare në të ardhmen. Një pjesë e aktiviteteve të parapara në fushëveprimin e mbrojtjes së konsumatorëve janë në anën e rregullatorëve, ndërsa një pjesë në anën e sektorit privat financiar, ku edhe një herë potencohet bashkëpunimi i domosdoshëm, si parakusht për zbatimin e suksesshëm të aktiviteteve të parapara. Është paraparë edhe shqyrtimi i mundësive alternative për zgjidhjen e kontesteve eventuale me konsumatorët, përfshirë edhe shqyrtimin e mundësisë për vendosjen e Ombudsmanit, respektivisht Avokatit të popullit për sektorin financiar.

Në përputhje me Strategjinë, kujdes përkatës duhet t’i dedikohet edhe rritjes së transparencës në punën dhe në publikimin e të dhënave për shërbimet financiare nga ana e sektorit privat financiar, përfshirë edhe standardizimin e të dhënave të publikuara për një lloj të njëjtë të shërbimit.

 

  галерија 08.07.2021

 

 

 

 

 

 

Shtepi Rreth Bankës Popullore Marrëdhënie me publikun Njoftime për shtyp 2021
  • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
  • Organet e Bankës Popullore
  • Këshilli i Bankës Popullore
  • Bordi ekzekutiv
  • Guvernatori
  • Viceguvernatorët
  • Komitetet
  • Menaxhimi korporativ
  • Qëllimet dhe detyrat
  • Transparenca
  • Marrëdhënie me publikun
    • Njoftime për shtyp
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
    • Fjalime
    • Intervista
    • Lajmërime
    • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
    • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
    • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
    • Bashkëpunimi
  • Struktura organizative
  • Strategjia
  • Programi i punës
  • Marrëdhëniet ndërkombëtare
  • Konferenca
  • Çmimi i vitit
  • Edukim financiar
  • Muzeu
  • Donacione
  • Biblioteka dhe arkivi
  • Karriera në Bankën Popullore
  • A+
  • A-

{{Title}}

{{Intro}}
{{{Content}}}
{{#hasElements Images}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=886"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=200&height=100"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{/hasElements}}

INFLACIONI

  

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

Shteti

Valuta

Kursi mesatar në denarë

EUR

Më shumë

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

për periudhë: -

Shteti Shifra Valuta Njësia valutore Kursi për blerje në denarë Kursi mesatar në denarë Kursi për shitje në denarë

NORMAT BAZË TË INTERESIT TË BANKËS POPULLORE

Instrumenti
Norma e interesit
Bonot e bankës qendrore

5,35%

Kredi njëditore
5,85%
Depozita njëditore
3,95%

Depozitë e disponueshme shtatëditore

4,00%


    

Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore

Normat е rezervës së detyruar të bankave

Detyrime me maturim kontraktual deri në 2 vjet: 
në valutë vendase
8,0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
21%
Detyrime me maturim kontraktual mbi 2 vjet: 

në valutë vendase
0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
5%
 


Operacione të tregjeve financiare

Ankandet e bonove të thesarit 
Ankandet e letrave me vlerë
Ankande të transaksioneve repo 


Normën e referencës të llogaritjes të normës së interesit gjobë

5,55% 

Normat e interesit për depozitat në denarë pa klauzolë valutore

2,73% 

SKIBOR

Të gjitha të drejtat të rezervuara © 2017

Të nderuar, nëse keni problem rreth qasjes deri te të dhënat që tashmë janë të publikuara, ju lutemi kontaktoni numrin e telefonit për mbështetje teknike: 3108 206. Për nevoja të tjera kontaktoni telefonin qendror 3108 108 | (kontakt).

Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
Na ndiqni

  • ballina
  • kontakte
  • harta e faqes
  • web info
  • lidhje të dobishme
  • politika e privatësisë
  • politika e përdorimit të biskotave (cookies)
  • PSHP
  • të reja në rrjetet sociale
  • shpallje për shitje/heqje pronësie