Çfarë janë biskotat (cookies)?

Faqja jonë e internetit përdor biskota. Biskota është një skedar i vogël i përbërë nga shkronjat dhe numrat që regjistrohen në kompjuterin Tuaj. Biskotat nuk ruajnë të dhëna personale, siç janë emri ose adresa Juaj. Kur të vizitoni faqen tonë herën tjetër, biskotat na lejojnë ta njohim shfletuesin Tuaj. Biskotat mund t’i ruajnë preferencat Tuaja dhe informacione tjera, por nuk mund t’i lexojnë të dhënat ose informacionet Tuaja nga disku i Juaj ose të lexojnë skedarë tjerë të ruajtur për biskotat e faqeve tjera. Ju mund ta konfiguroni shfletuesin Tuaj të internetit të refuzojë biskotat. Informacione më të hollësishme lidhur me këtë mund të gjeni në Politikën tonë të biskotave (cookies).

Politika e biskotave (cookies)
logo
  • МК
  • EN
  • AL
  • Rreth Bankës Popullore
    • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
    • Organet e Bankës Popullore
    • Këshilli i Bankës Popullore
      • Mbledhje të Këshillit
      • Mënyra e punës së Këshillit të Bankës Popullore
    • Bordi ekzekutiv
    • Guvernatori
    • Viceguvernatorët
    • Komitetet
    • Menaxhimi korporativ
    • Qëllimet dhe detyrat
    • Transparenca
    • Marrëdhënie me publikun
      • Njoftime për shtyp
        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
      • Fjalime
      • Intervista
      • Lajmërime
        • 2025
        • 2024
      • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
      • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
      • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
      • Bashkëpunimi
    • Struktura organizative
    • Strategjia
    • Programi i punës
    • Marrëdhëniet ndërkombëtare
      • Marrëdhëniet me BE-në
        • Ndihma Para-Aderimit
          • Njoftime për shtyp
          • Prezantime dhe fjalime
        • Buletini tremujor
      • Marrëdhëniet me institucionet financiare ndërkombëtare
      • Bashkëpunimi teknik
    • Konferenca
      • Konferencë e nivelit të lartë
      • Konferenca e nëntë hulumtuese ndërkombëtare
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 15-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Vienna Initiative – Full Forum (22-24 March 2023), Skopje
        • Njoftime për shtyp
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 14-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e tetë hulumtuese
      • Jubile 30 vjet nga pavarësia monetare
      • Punëtoria: Praktikat më të mira për menaxhimin e burimeve njerëzore në sistemin bankar në Republikën e Maqedonisë së Veriut, 10-11 nëntor 2021
      • Punëtori rajonale virtuale për statistikë e organizuar nga Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut, 11 dhjetor 2020
      • Konferenca e 11-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e shtatë vjetore hulumtuese
      • Konferencë ndërkombëtare e nivelit të lartë për politikën monetare dhe menaxhimme mjetet finanicare (Meriot Hotel Shkup), 16 shkurt 2018
      • Konferenca e jubileare dhjetëvjeçare e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Shënim solemn i jubileut me rastin e 25 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Konferenca e gjashtë vjetore hulumtuese
      • Konferenca e pestë vjetore hulumtuese
      • Grupi Punues i BIS-it për Politikën Monetare në Europën Qendrore dhe Lindore
      • Forumi i parë rajonal i Europës Lindore dhe Azisë Qendrore mbi përfshirjen financiare
      • Konferenca e katërt ndërkombëtare hulumtuese: “Trajtimi i strukturës së ngurtë në kontekstin e efektivitetit të transmetimit të politikës monetare"
      • Konferenca e tretë rajonale e edukimit financiar për Europën dhe Azinë Qendrore
      • Konferenca e tretë ndërkombëtare hulumtuese: "Në rrugën drejt shërimit dhe rritjes së qëndrueshme në mjedis të ndryshuar global"
      • Konferenca e dytë ndërkombëtare hulumtuese në temën: "Politika dhe mjedisi global: konsensus i ri nga kriza?"
      • Konferencë me rastin e shënimit të 20 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Hapja e Qendrës së Përbashkët të Informimit Publik të Bankës Botërore dhe BPRM-së
      • 23 Konferenca Vjetore e Grupit të Mbikëqyrësve Bankar të Europës Qendrore dhe Lindore (BSCIE)
      • Konferencë: Konkurenca e vendeve të Europës Juglindore dhe sfidat në rrugën drejt BE-së
      • Punëtoria: Çmimet e ushqimeve dhe inflacioni
      • Punëtoria: Probleme në matjen e inflacionit
      • Punëtoria në temën: Konsumi i energjisë në RM-vë dhe efekti i tij në bilancin e pagesave
      • Jubileu 60 vjeçar i Veprimtarisë së bankimit qendror në Republikën e Maqedonisë
      • Punëtoria: Niveli i lartë i parave të gatshme në qarkullim në Republikën e Maqedonisë
    • Çmimi i vitit
    • Edukim financiar
    • Muzeu
    • Donacione
    • Biblioteka dhe arkivi
    • Karriera në Bankën Popullore
      • Banka Popullore si punëdhënës
      • Punësim në Bankën Popullore
  • Politika monetare
    • Pozicionimi i politkës monetare
    • Bordi Ekzekutiv për politikën monetare
    • Implementimi i politikës monetare
      • Operacione në tregun e hapur
        • Ankande të bonove të thesarit
        • Ankande të transaksioneve repo
        • Transaksione definitive
      • Rezerva e detyruar
      • Depozita të disponueshme
      • Kredi njëditore
      • Kredia brenda ditës
      • Gjendja e likuiditetit në sistemin bankar
    • Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore
  • Tregjet financiare
    • Ankandet e bonove të thesarit
    • Tregu ndërbankar i depozitave
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - SKIBOR (Skopje Interbank Offered Rate)
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - MKDONIA (Macedonian Denar Overnight Index Average)
      • Tregtimi në tregun ndërbankar të depozitave
    • Ankandet e letrave me vlerë
    • Tregu valutor
    • Tregu sekondar i letrave me vlerë
      • Kuotimet në tregun përtej sportelit
      • Tregtimet e tregut përtej sportelit
    • Informata nga tregjet financiare ndërkombëtare
  • Stabiliteti financiar
    • Çfarë është stabiliteti financiar dhe si ruhet ai?
    • Sistemi financiar në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Të dhënat dhe treguesit
      • Treguesit e stabilitetit financiar
      • Të dhënat dhe treguesit për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Pasqyrë e treguesve të gjelbër
      • Kalendari i publikimit të dhënave për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
    • Pozicionimi i politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Njoftimet nga Komisioni i Stabilitetit Financiar
      • Strategjia për zbatimin e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Raporte rreth Komitetit të Stabilitetit Financiar
    • Përkufizimi, fushëveprimi dhe qëllimet e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Roli i Bankës Popullore
    • Instrumentet makroprudenciale të Bankës Popullore
      • Shtresat mbrojtëse të kapitalit
      • Masat për përdoruesit e kredisë
      • Instrumente tjera makroprudenciale
      • Vendime për vendosjen e instrumenteve makroprudenciale të Bankës Popullore
    • Botime
      • Raporte për stabilitetin financiar
      • Raporte për sistemin bankar të vendit tonë
      • Hulumtime anketuese
      • Analiza dhe prezantime
      • Formularë
    • Testi i stresit të sektorit bankar
  • Mbikëqyrja
    • Mbikëqyrje bankare dhe rregullore
    • Legjislacioni
      • Licencimi
      • Mjaftueshmëria e kapitalit
      • Rreziku kreditor
      • Rreziku i likuiditetit
      • Rreziku valutor
      • Rreziqe tjera
      • Mbikëqyrje dhe inspektim
      • Kontabiliteti, raporte financiare, publikime dhe auditim
      • Mbrojtja e konsumatorit në kontratat e kredive për konsumatorë
      • Regjistri i Kredisë
      • Rregulloret e tjera
      • Qarkore mbikëqyrëse
      • Draft rregullore
    • Sistemi bankar i vendit tonë
    • Struktura organizative e mbikëqyrjes dhe rregullores bankare
    • Pyetje dhe përgjigje
    • Pyetje dhe përgjigje për operacionet e këmbimit valutor
    • Parandalim të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Dokumentet strategjike
      • Ligji dhe aktet nënligjore të parandalimit të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Organizatat ndërkombëtare dhe institucionet nacionale
      • Standardet ndërkombëtare
      • Prezantime
  • Sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Infrastruktura pagesore maqedonase
    • Roli i Bankës Popullore në sistemet e pagesave
      • Roli mbikëqyrës
      • Standardet për operimin e sistemeve pagesore
    • Rregullore për sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Institucionet e pagesave, institucionet e parasë elektronike dhe operatorët e sistemit të pagesave
      • Dhënia e lejeve
      • Regjistra
      • Raport mbi transaksionet e pagesave ndërkufitare të njëhershme
    • Statistika e pagesave
    • Konferenca, risi dhe publikime
    • Këshilli kombëtar për sistemet e pagesave
    • Porta e Inovacionit
    • Krahasimi i tarifave midis ofruesve të shërbimeve pagesore
  • Paratë maqedonase
    • Kartëmonedha në qarkullim
    • Monedha në qarkullim
    • Monedha për koleksionim
    • Dizajni i kartëmonedhave të reja me përbërje plastike-polimer
    • Lista e makinave të testuara me sukses
  • Statistika
    • Programi për hulumtime statistikore 2023-2027
    • Kalendari i publikimit të të dhënave
    • Buletinet
    • Statistika monetare dhe statistika e normave të interesit
      • Statistika monetare
      • Statistika e normave të interesit
    • Statistika të jashtme
      • Bilanci i pagesave
      • Rezervat zyrtare valutore dhe likuiditeti valutor
      • Pozita investuese ndërkombëtare
      • Investime direkte
        • Investime direkte - Lëvizjet
        • Investime direkte - Gjendjet
      • Investimet e portofolit (CPPI)
      • Shkëmbimi i jashtëm tregtar
      • Borxh i jashtëm
      • Kursi real i këmbimit (KREK)
    • Llogaritë financiare
      • Statistika e llogarive financiare
      • Letrat me vlerë të borxhit
    • Standardi special për shpërndarjen e të dhënave SDDS Plus
    • Treguesit bazë ekonomik dhe çmimet e patundshmërive
    • Njoftimet për nevojat e statistikës
    • Njoftime për shtyp
    • NBStat - Ueb portali statistikor
  • Botime
    • Raporte vjetore
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • Treguesit më të ri makroekonomik
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Raporte tremujore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2016
      • 2014
    • Raporte tremujore të sistemit bankar
      • 2023
      • 2022
    • Raporte gjysmë-vjetore
    • Hulumtime anketuese
      • Anketa për aktivitete kredituese
      • Anketa për pritshmëri të inflacioneve
      • Anketa për pritjet inflacioniste dhe pritjet për lëvizjen e PBB-së reale
        • 2025
        • 2024
    • Raport për gjendjen financiare të Bankës Popullore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Hulumtime
      • Materiale punuese
      • Analiza
      • Hulumtime ekonomike
      • Klubi i hulumtuesve
        • Sesioni i 27-të, 07.12.2017
        • Sesioni i 28-të, 15.03.2018
        • Sesioni i 29-të, 13.06.2018
        • Sesioni i 30-të, 26.09.2018
        • Sesioni i 31-të, 13.12.2018
        • Sesioni i 32-të, 21.03.2019
        • Sesioni i 33-të, 26.06.2019
        • Sesioni i 34-të, 20.09.2019
        • Sesioni i 35-të, 12.12.2019
        • Sesioni i 36-të, 12.03.2020
        • Sesioni i 37-të, 17.12.2020
        • Sesioni i 39-të, 01.07.2021
        • Sesioni i 40-të, 16.09.2021
        • Sesioni i 41-të, 22.12.2021
        • Sesioni i 42-të, 31.03.2022
        • Sesioni i 43-të, 30.06.2022
        • Sesioni i 44-të, 26.09.2022
        • Sesioni i 45-të, 23.12.2022
        • Sesioni i 46-të 27.03.2023
        • Sesioni i 47-të 15.06.2023
        • Sesioni i 48-të 21.09.2023
        • Sesioni i 49-të 21.12.2023
        • Sesioni i 50-të 28.03.2024
        • Sesioni i 51-të 27.06.2024
        • Sesioni i 52-të 26-09-2024
        • Sesioni i 53-të 19.12.2024
        • Sesioni i 54-të 27.03.2025
      • Programi për veprimtari hulumtuese
      • Shtojca analitike në raportet tremujore
      • Përmbledhje punimesh nga konferencat
      • Të tjera
    • Bibliografi
    • Strategjitë
  • Rregullore
    • Ligje
    • Vendime
      • Vendime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Vendime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Vendime nga fusha e sistemeve të pagesave dhe shërbimeve pagesore
      • Vendime nga fusha e statistikës
      • Vendime nga fusha e operacioneve të thesarit
        • Menaxhimi me kartëmonedha dhe monedha
        • Emetimi, lëshimi në qarkullim dhe tërheqja nga qarkullimi i kartëmonedhave dhe monedhave
      • Vendime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Vendime në pajtim me Ligjin e Stabilitet Financiar
      • Vendime nga fusha e kontabilitetit dhe raportimit financiar
      • Vendim për llojin dhe shumën e kompensimeve të shërbimeve që i jep Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Vendime nga fusha e teknologjisë së informacionit
    • Udhëzime
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Udhëzime nga fusha e sistemeve të pagesave
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të kredisë me jo-rezidentë
      • Udhëzime nga fusha e statistikës
      • Udhëzime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të thesarit
    • Qarkor
    • Rregullore për letrat shtetërore me vlerë
      • Tregu primar i letrave shtetërore me vlerë
      • Tregu sekondar i letrave me vlerë
    • Rregulla dhe dokumente të punës monetare nga periudha e pavarësisë monetare
    • Rregullore Interne
      • Rregullore interne në fushën e menaxhimit korporativ
  • Ndërhyrja e jashtëzakonshme
    • Ndërhyrje
    • Aktivitetet përgatitore
    • Instrumentet për ndërhyrje
    • Norma minimale për mjete vetanake dhe detyrime të lejuara (MREL)
    • Fondi për ndërhyrje
    • Vlerësim
    • Rregullorja ligjore

Të nderuar të pranishëm,

Është kënaqësi e jashtëzakonshme që ideja e cila para disa vitesh në korniza kombëtare u iniciua nga Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë, dhe që është pranuar dhe mbështetet në mënyrë aktive nga Enti Shtetëror i Statistikës dhe Ministrisë së Financave, sot është një realitet. Më 28 janar të këtij viti, Republika e Maqedonisë zyrtarisht u bë anëtare e standardit më të lartë statistikor të Fondit Monetar Ndërkombëtar - SDDS Plus. Bashkërisht patëm sukses që misioni i jonë të bëhet pjesë e një iniciative ndërkombëtare për shpërndarje të të dhënave, në të cilën deri tani ishin kyçur vetëm shtatëmbëdhjetë vende, mes të cilave edhe Shtetet e Bashkuara të Amerikës, Kanadaja, Franca, Gjermania, Italia, Suedia, Japonia... Republika e Maqedonisë është vendi i tetëmbëdhjetë, e dyta nga Evropa Juglindore, dhe e para mes vendeve të rajonit të cilat ende nuk janë anëtarë të Bashkimit Evropian. Ky projekt i suksesshëm është konfirmim i qartë për pozicionimin e të tre institucioneve për përditësim të vazhdueshëm të statistikave kombëtare dhe harmonizimin e tyre me standardet ndërkombëtare më të reja dhe më të larta.

Çfarë saktësisht është ky standard? Siç theksoi edhe Drejtori i Entit Shtetëror të Statistikës, z. Aposotl Simovski, Republika e Maqedonisë tanimë një kohë të gjatë është e integruar në sistemin e të ashtuquajturës Iniciativa e FMN-së për standarde të shpërndarjes së të dhënave. Ky sistem është jashtëzakonisht dinamik, dhe filloi të zhvillohet nga mesi i viteve të 90-ta, si reagim ndaj krizës së atëhershme financiare ndërkombëtare, me qëllim promovimin e transparencës së të dhënave ekonomike dhe financiare. Them dinamik, duke pasur parasysh se blloqet e tij të ndërtimit vazhdimisht ndryshojnë dhe zmadhohen. Blloku i tij i fundit i ndërtimit, i treti, është SDDS Plus standardi dhe është reflektim i dobësive të identifikuara në infrastrukturën e të dhënave statistikore, i cili u shfaq me krizën e fundit globale ekonomike dhe financiare në vitin 2008.

Është fakt se gjeneza e krizës nuk është zbuluar si pasojë mungesë së të dhënave, por gjithashtu është fakt që është identifikuar nevoja për një set të pasuruar të të dhënave për zbatim të politikave më efektive ekonomike. Kjo krizë tregoi qartë se si rregullimi i papërshtatshëm dhe ndërmarrja e tepërt e rreziqeve mund të çojnë në një kolaps të sistemit financiar. Tregoi se si nënvlerësimi i forcës së lidhjes së sistemit financiar me sektorin real, si dhe nënvlerësimi i ekspozimeve ndërkufitare të ekonomive dhe integrimit financiar mund të çojnë në vlerësim të papërshtatshëm të lidhjeve makro-financiare dhe nënvlerësim të rreziqeve. Standardi SDDS Plus në fakt është përgjigja e komunitetit financiar ndërkombëtar për këto zbrazëtira të konstatuara statistikore.  Kjo iniciativë nënkupton pasurimin e statistikës, si në vëllim ashtu edhe në cilësi, me qëllim të identifikimit në kohë dhe reagimit të përshtatshëm ndaj dobësive të cilat mund të paraqiten në një ekonomi.

Udhëtimi ynë i përbashkët drejt SDDS plus filloi në vitin 2013, kur, pas konsensusit të arritur kombëtar mbi dobinë e aderimit në këtë standard, zyrtarisht e njoftuam FMN-në për përpjekjet të cilat do të bëjmë në plan afatmesëm për kënaqjen e kritereve për anëtarësim. Pastaj, në vitet në vijim, punuam me përkushtim në prodhimin, promovimin dhe publikimin e të dhënave të kërkuara.

Qëndronim para sfidës të përgatisim dhe dorëzojmë nëntë kategori të reja mirë të përshtatura të të dhënave, prej të cilave shtatë janë nën kompetencat e BPRM-së dhe dy janë nën kompetencat e Ministrisë së Financave: 

- të dhëna nga sektori real - statistikë e llogarive financiare të sektorëve që në fakt është pasqyrë e strukturës së mjeteve dhe detyrimeve financiare të sektorëve individual, ekspozimeve të tyre të përbashkëta, flukseve financiare dhe rrjedhimisht, kumulimi i mundshëm i rreziqeve. 

- të dhëna nga sektori financiar - statistikë e institucioneve financiare jo-bankë (të dhëna më të hollësishme jo vetëm për sistemin bankar por edhe për fondet pensionale, kompanitë e sigurimit, fondet investuese, kompanitë financiare, kompanitë për lizing), statistika e letrave me vlerë të borxhit dhe shtatë tregues për stabilitetin financiar të cilat mundësojnë identifikim më të mirë të rreziqeve në sistemin financiar;

- të dhëna nga sektori i jashtëm - të dhëna për strukturën valutore të rezervave valutore, pyetësori i koordinuar për investime direket dhe pyetësori i koordinuar për portfolio investimet të cilët mundësojnë informata më të hollësishme për lidhjet ndërkufitare dhe mundësinë për transmetim të efekteve nga goditjet e jashtme në ekonominë e brendshme, dhe

- të dhëna nga sektori fiskal - statistikë e qeverisë dhe të dhëna për borxhin bruto të qeverisë.  

Të vetëdijshëm për sfidat me të cilat vendet ballafaqoheshin dhe nevojën për përpjekje më të mëdha për prodhimin e tyre, FMN mundësi që në momentin e aplikimit të këtij standardi, të plotësohen kushtet për shpërndarje të së paku pesë nga nëntë treguesit e obligueshëm. Për katër treguesit tjerë është paraparë një periudhë për përshtatje, me qëllim të përmbushjes së tyre në një periudhë prej pesë viteve nga dita e aderimit. 

Si rezultat i të gjithë këtyre aktiviteteve, me sigurimin e pesë nga totali i nëntë treguesve, në prill të vitit 2017, BPRM zyrtarisht e nisi iniciativën për bashkim me këtë standard për publikim të të dhënave. Atëherë, ishim të sigurt se e kaluam rrugën e vërtetë dhe se jemi në një hap nga synimi - deri në momentin që e shënuam me ngjarjen e sotme.

 

Të nderuar,

Në plan global, është pranuar prej kohësh se shpërndarja cilësore e të dhënave është vendimtare për përdorimin e përfitimeve të statistikës. Andaj, me siguri mund të them se 28 janari i vitit 2019 është një datë me rëndësi historike për sistemin statistikor maqedonas. Por edhe për ekonominë maqedonase, sepse ajo tani ka mundësi të jetë një nga tetëmbëdhjetë ekonomitë në botë të cilat kanë një komplet të treguesve statistikor sipas standardeve më të larta ndërkombëtare për shpërndarjen e të dhënave.

Udhëtimi ynë i përbashkët drejt standardit SDDS Plus nuk përfundon këtu. Ka ende sfida para nesh. Duhet edhe më tej të punojmë me përkushtimin e njëjtë si deri më tani dhe të dorëzojmë edhe katër treguesit tjerë. Tanimë në mënyrë aktive punojmë në këtë fushë dhe një pjesë e këtyre të dhënave, konkretisht të dhënat për llogaritë financiare të sektorëve të cilat i prodhon BPRM edhe eksperimentalisht janë dorëzuar në Eurostat.

Jam e sigurt se do të arrijmë me sukses në destinacionin përfundimtar. Kemi një vizion, kemi ekipe me profesionistë të përgjegjshëm të cilët në bazë ditore punojnë për përmbushjen e qëllimeve të cilat para nesh i vendosi standardi SDDS Plus, kemi një bashkëpunim të shkëlqyeshëm ndëristitucional... E gjithë kjo është e nevojshme për ndërtim dhe zhvillim të një statistike bashkëkohore dhe cilësore, është një garanci se në fund do të kemi sukses.

Ju faleminderit.  

Shtepi Rreth Bankës Popullore Marrëdhënie me publikun Fjalime Anita Angelovska-Bezhoska (2018 -)
  • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
  • Organet e Bankës Popullore
  • Këshilli i Bankës Popullore
  • Bordi ekzekutiv
  • Guvernatori
  • Viceguvernatorët
  • Komitetet
  • Menaxhimi korporativ
  • Qëllimet dhe detyrat
  • Transparenca
  • Marrëdhënie me publikun
    • Njoftime për shtyp
    • Fjalime
    • Intervista
    • Lajmërime
    • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
    • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
    • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
    • Bashkëpunimi
  • Struktura organizative
  • Strategjia
  • Programi i punës
  • Marrëdhëniet ndërkombëtare
  • Konferenca
  • Çmimi i vitit
  • Edukim financiar
  • Muzeu
  • Donacione
  • Biblioteka dhe arkivi
  • Karriera në Bankën Popullore
  • A+
  • A-

{{Title}}

{{Intro}}
{{{Content}}}
{{#hasElements Images}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=886"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=200&height=100"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{/hasElements}}

INFLACIONI

  

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

Shteti

Valuta

Kursi mesatar në denarë

EUR

Më shumë

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

për periudhë: -

Shteti Shifra Valuta Njësia valutore Kursi për blerje në denarë Kursi mesatar në denarë Kursi për shitje në denarë

NORMAT BAZË TË INTERESIT TË BANKËS POPULLORE

Instrumenti
Norma e interesit
Bonot e bankës qendrore

5,35%

Kredi njëditore
5,85%
Depozita njëditore
3,95%

Depozitë e disponueshme shtatëditore

4,00%


    

Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore

Normat е rezervës së detyruar të bankave

Detyrime me maturim kontraktual deri në 2 vjet: 
në valutë vendase
8,0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
21%
Detyrime me maturim kontraktual mbi 2 vjet: 

në valutë vendase
0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
5%
 


Operacione të tregjeve financiare

Ankandet e bonove të thesarit 
Ankandet e letrave me vlerë
Ankande të transaksioneve repo 


Normën e referencës të llogaritjes të normës së interesit gjobë

5,55% 

Normat e interesit për depozitat në denarë pa klauzolë valutore

2,73% 

SKIBOR

Të gjitha të drejtat të rezervuara © 2017

Të nderuar, nëse keni problem rreth qasjes deri te të dhënat që tashmë janë të publikuara, ju lutemi kontaktoni numrin e telefonit për mbështetje teknike: 3108 206. Për nevoja të tjera kontaktoni telefonin qendror 3108 108 | (kontakt).

Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
Na ndiqni

  • ballina
  • kontakte
  • harta e faqes
  • web info
  • lidhje të dobishme
  • politika e privatësisë
  • politika e përdorimit të biskotave (cookies)
  • PSHP
  • të reja në rrjetet sociale
  • shpallje për shitje/heqje pronësie