Çfarë janë biskotat (cookies)?

Faqja jonë e internetit përdor biskota. Biskota është një skedar i vogël i përbërë nga shkronjat dhe numrat që regjistrohen në kompjuterin Tuaj. Biskotat nuk ruajnë të dhëna personale, siç janë emri ose adresa Juaj. Kur të vizitoni faqen tonë herën tjetër, biskotat na lejojnë ta njohim shfletuesin Tuaj. Biskotat mund t’i ruajnë preferencat Tuaja dhe informacione tjera, por nuk mund t’i lexojnë të dhënat ose informacionet Tuaja nga disku i Juaj ose të lexojnë skedarë tjerë të ruajtur për biskotat e faqeve tjera. Ju mund ta konfiguroni shfletuesin Tuaj të internetit të refuzojë biskotat. Informacione më të hollësishme lidhur me këtë mund të gjeni në Politikën tonë të biskotave (cookies).

Politika e biskotave (cookies)
logo
  • МК
  • EN
  • AL
  • Rreth Bankës Popullore
    • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
    • Organet e Bankës Popullore
    • Këshilli i Bankës Popullore
      • Mbledhje të Këshillit
      • Mënyra e punës së Këshillit të Bankës Popullore
    • Bordi ekzekutiv
    • Guvernatori
      • Guvernatorët e mëparshëm
    • Viceguvernatorët
    • Komitetet
    • Menaxhimi korporativ
    • Qëllimet dhe detyrat
    • Transparenca
    • Marrëdhënie me publikun
      • Njoftime për shtyp
        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
      • Fjalime
      • Intervista
      • Lajmërime
        • 2025
        • 2024
      • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
      • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
      • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
      • Bashkëpunimi
    • Struktura organizative
    • Strategjia
    • Programi i punës
    • Marrëdhëniet ndërkombëtare
      • Marrëdhëniet me BE-në
        • Ndihma Para-Aderimit
          • Njoftime për shtyp
          • Prezantime dhe fjalime
        • Buletini tremujor
      • Marrëdhëniet me institucionet financiare ndërkombëtare
      • Bashkëpunimi teknik
    • Konferenca
      • Konferencë e nivelit të lartë
      • Konferenca e nëntë hulumtuese ndërkombëtare
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 15-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Vienna Initiative – Full Forum (22-24 March 2023), Skopje
        • Njoftime për shtyp
        • Foto Galeria
      • Konferenca e 14-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e tetë hulumtuese
      • Jubile 30 vjet nga pavarësia monetare
      • Punëtoria: Praktikat më të mira për menaxhimin e burimeve njerëzore në sistemin bankar në Republikën e Maqedonisë së Veriut, 10-11 nëntor 2021
      • Punëtori rajonale virtuale për statistikë e organizuar nga Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut, 11 dhjetor 2020
      • Konferenca e 11-të e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Konferenca e shtatë vjetore hulumtuese
      • Konferencë ndërkombëtare e nivelit të lartë për politikën monetare dhe menaxhimme mjetet finanicare (Meriot Hotel Shkup), 16 shkurt 2018
      • Konferenca e jubileare dhjetëvjeçare e Pagesave dhe Infrastrukturës së Tregut
      • Shënim solemn i jubileut me rastin e 25 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Konferenca e gjashtë vjetore hulumtuese
      • Konferenca e pestë vjetore hulumtuese
      • Grupi Punues i BIS-it për Politikën Monetare në Europën Qendrore dhe Lindore
      • Forumi i parë rajonal i Europës Lindore dhe Azisë Qendrore mbi përfshirjen financiare
      • Konferenca e katërt ndërkombëtare hulumtuese: “Trajtimi i strukturës së ngurtë në kontekstin e efektivitetit të transmetimit të politikës monetare"
      • Konferenca e tretë rajonale e edukimit financiar për Europën dhe Azinë Qendrore
      • Konferenca e tretë ndërkombëtare hulumtuese: "Në rrugën drejt shërimit dhe rritjes së qëndrueshme në mjedis të ndryshuar global"
      • Konferenca e dytë ndërkombëtare hulumtuese në temën: "Politika dhe mjedisi global: konsensus i ri nga kriza?"
      • Konferencë me rastin e shënimit të 20 vjetorit të pavarësisë monetare të Republikës së Maqedonisë
      • Hapja e Qendrës së Përbashkët të Informimit Publik të Bankës Botërore dhe BPRM-së
      • 23 Konferenca Vjetore e Grupit të Mbikëqyrësve Bankar të Europës Qendrore dhe Lindore (BSCIE)
      • Konferencë: Konkurenca e vendeve të Europës Juglindore dhe sfidat në rrugën drejt BE-së
      • Punëtoria: Çmimet e ushqimeve dhe inflacioni
      • Punëtoria: Probleme në matjen e inflacionit
      • Punëtoria në temën: Konsumi i energjisë në RM-vë dhe efekti i tij në bilancin e pagesave
      • Jubileu 60 vjeçar i Veprimtarisë së bankimit qendror në Republikën e Maqedonisë
      • Punëtoria: Niveli i lartë i parave të gatshme në qarkullim në Republikën e Maqedonisë
    • Çmimi i vitit
    • Edukim financiar
    • Muzeu
    • Donacione
    • Biblioteka dhe arkivi
    • Karriera në Bankën Popullore
      • Banka Popullore si punëdhënës
      • Punësim në Bankën Popullore
  • Politika monetare
    • Pozicionimi i politkës monetare
    • Bordi Ekzekutiv për politikën monetare
    • Implementimi i politikës monetare
      • Operacione në tregun e hapur
        • Ankande të bonove të thesarit
        • Ankande të transaksioneve repo
        • Transaksione definitive
      • Rezerva e detyruar
      • Depozita të disponueshme
      • Kredi njëditore
      • Kredia brenda ditës
      • Gjendja e likuiditetit në sistemin bankar
    • Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore
  • Tregjet financiare
    • Ankandet e bonove të thesarit
    • Tregu ndërbankar i depozitave
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - SKIBOR (Skopje Interbank Offered Rate)
      • Norma e interesit në tregun ndërbankar të depozitave - MKDONIA (Macedonian Denar Overnight Index Average)
      • Tregtimi në tregun ndërbankar të depozitave
    • Ankandet e letrave me vlerë
    • Tregu valutor
    • Tregu sekondar i letrave me vlerë
      • Kuotimet në tregun përtej sportelit
      • Tregtimet e tregut përtej sportelit
    • Informata nga tregjet financiare ndërkombëtare
  • Stabiliteti financiar
    • Çfarë është stabiliteti financiar dhe si ruhet ai?
    • Sistemi financiar në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Të dhënat dhe treguesit
      • Treguesit e stabilitetit financiar
      • Të dhënat dhe treguesit për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Pasqyrë e treguesve të gjelbër
      • Kalendari i publikimit të dhënave për sistemin bankar të Republikës së Maqedonisë së Veriut
    • Pozicionimi i politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Njoftimet nga Komisioni i Stabilitetit Financiar
      • Strategjia për zbatimin e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
      • Raporte rreth Komitetit të Stabilitetit Financiar
    • Përkufizimi, fushëveprimi dhe qëllimet e politikës makroprudenciale në Republikën e Maqedonisë së Veriut
    • Roli i Bankës Popullore
    • Instrumentet makroprudenciale të Bankës Popullore
      • Shtresat mbrojtëse të kapitalit
      • Masat për përdoruesit e kredisë
      • Instrumente tjera makroprudenciale
      • Vendime për vendosjen e instrumenteve makroprudenciale të Bankës Popullore
    • Botime
      • Raporte për stabilitetin financiar
      • Raporte për sistemin bankar të vendit tonë
      • Hulumtime anketuese
      • Analiza dhe prezantime
      • Formularë
    • Testi i stresit të sektorit bankar
  • Mbikëqyrja
    • Mbikëqyrje bankare dhe rregullore
    • Legjislacioni
      • Licencimi
      • Mjaftueshmëria e kapitalit
      • Rreziku kreditor
      • Rreziku i likuiditetit
      • Rreziku valutor
      • Rreziqe tjera
      • Mbikëqyrje dhe inspektim
      • Kontabiliteti, raporte financiare, publikime dhe auditim
      • Mbrojtja e konsumatorit në kontratat e kredive për konsumatorë
      • Regjistri i Kredisë
      • Rregulloret e tjera
      • Qarkore mbikëqyrëse
      • Draft rregullore
    • Sistemi bankar i vendit tonë
    • Struktura organizative e mbikëqyrjes dhe rregullores bankare
    • Pyetje dhe përgjigje
    • Pyetje dhe përgjigje për operacionet e këmbimit valutor
    • Parandalim të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Dokumentet strategjike
      • Ligji dhe aktet nënligjore të parandalimit të pastrimit të parave dhe të financimit të terrorizmit
      • Organizatat ndërkombëtare dhe institucionet nacionale
      • Standardet ndërkombëtare
      • Prezantime
  • Sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Infrastruktura pagesore maqedonase
    • Roli i Bankës Popullore në sistemet e pagesave
      • Roli mbikëqyrës
      • Standardet për operimin e sistemeve pagesore
    • Rregullore për sistemet e pagesave dhe shërbimet e pagesave
    • Institucionet e pagesave, institucionet e parasë elektronike dhe operatorët e sistemit të pagesave
      • Dhënia e lejeve
      • Regjistra
      • Raport mbi transaksionet e pagesave ndërkufitare të njëhershme
    • Statistika e pagesave
    • Konferenca, risi dhe publikime
    • Këshilli kombëtar për sistemet e pagesave
    • Porta e Inovacionit
    • Krahasimi i tarifave midis ofruesve të shërbimeve pagesore
  • Paratë maqedonase
    • Kartëmonedha në qarkullim
    • Monedha në qarkullim
    • Monedha për koleksionim
    • Dizajni i kartëmonedhave të reja me përbërje plastike-polimer
    • Lista e makinave të testuara me sukses
  • Statistika
    • Programi për hulumtime statistikore 2023-2027
    • Kalendari i publikimit të të dhënave
    • Buletinet
    • Statistika monetare dhe statistika e normave të interesit
      • Statistika monetare
      • Statistika e normave të interesit
    • Statistika të jashtme
      • Bilanci i pagesave
      • Rezervat zyrtare valutore dhe likuiditeti valutor
      • Pozita investuese ndërkombëtare
      • Investime direkte
        • Investime direkte - Lëvizjet
        • Investime direkte - Gjendjet
      • Investimet e portofolit (CPPI)
      • Shkëmbimi i jashtëm tregtar
      • Borxh i jashtëm
      • Kursi real i këmbimit (KREK)
    • Llogaritë financiare
      • Statistika e llogarive financiare
      • Letrat me vlerë të borxhit
    • Standardi special për shpërndarjen e të dhënave SDDS Plus
    • Treguesit bazë ekonomik dhe çmimet e patundshmërive
    • Njoftimet për nevojat e statistikës
    • Njoftime për shtyp
    • NBStat - Ueb portali statistikor
  • Botime
    • Raporte vjetore
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • Treguesit më të ri makroekonomik
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Raporte tremujore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2016
      • 2014
    • Raporte tremujore të sistemit bankar
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Raporte gjysmë-vjetore
    • Hulumtime anketuese
      • Anketa për aktivitete kredituese
      • Anketa për pritshmëri të inflacioneve
      • Anketa për pritjet inflacioniste dhe pritjet për lëvizjen e PBB-së reale
        • 2025
        • 2024
    • Raport për gjendjen financiare të Bankës Popullore
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • Hulumtime
      • Materiale punuese
      • Analiza
      • Hulumtime ekonomike
      • Klubi i hulumtuesve
        • Sesioni i 27-të, 07.12.2017
        • Sesioni i 28-të, 15.03.2018
        • Sesioni i 29-të, 13.06.2018
        • Sesioni i 30-të, 26.09.2018
        • Sesioni i 31-të, 13.12.2018
        • Sesioni i 32-të, 21.03.2019
        • Sesioni i 33-të, 26.06.2019
        • Sesioni i 34-të, 20.09.2019
        • Sesioni i 35-të, 12.12.2019
        • Sesioni i 36-të, 12.03.2020
        • Sesioni i 37-të, 17.12.2020
        • Sesioni i 39-të, 01.07.2021
        • Sesioni i 40-të, 16.09.2021
        • Sesioni i 41-të, 22.12.2021
        • Sesioni i 42-të, 31.03.2022
        • Sesioni i 43-të, 30.06.2022
        • Sesioni i 44-të, 26.09.2022
        • Sesioni i 45-të, 23.12.2022
        • Sesioni i 46-të 27.03.2023
        • Sesioni i 47-të 15.06.2023
        • Sesioni i 48-të 21.09.2023
        • Sesioni i 49-të 21.12.2023
        • Sesioni i 50-të 28.03.2024
        • Sesioni i 51-të 27.06.2024
        • Sesioni i 52-të 26-09-2024
        • Sesioni i 53-të 19.12.2024
        • Sesioni i 54-të 27.03.2025
      • Programi për veprimtari hulumtuese
      • Shtojca analitike në raportet tremujore
      • Përmbledhje punimesh nga konferencat
      • Të tjera
    • Bibliografi
    • Strategjitë
  • Rregullore
    • Ligje
    • Vendime
      • Vendime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Vendime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Vendime nga fusha e sistemeve të pagesave dhe shërbimeve pagesore
      • Vendime nga fusha e statistikës
      • Vendime nga fusha e operacioneve të thesarit
        • Menaxhimi me kartëmonedha dhe monedha
        • Emetimi, lëshimi në qarkullim dhe tërheqja nga qarkullimi i kartëmonedhave dhe monedhave
      • Vendime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Vendime në pajtim me Ligjin e Stabilitet Financiar
      • Vendime nga fusha e kontabilitetit dhe raportimit financiar
      • Vendim për llojin dhe shumën e kompensimeve të shërbimeve që i jep Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
      • Vendime nga fusha e teknologjisë së informacionit
    • Udhëzime
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të tregjeve financiare
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të këmbimit valutor
      • Udhëzime nga fusha e sistemeve të pagesave
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të kredisë me jo-rezidentë
      • Udhëzime nga fusha e statistikës
      • Udhëzime nga fusha e mbikëqyrjes
      • Udhëzime nga fusha e operacioneve të thesarit
    • Qarkor
    • Rregullore për letrat shtetërore me vlerë
      • Tregu primar i letrave shtetërore me vlerë
      • Tregu sekondar i letrave me vlerë
    • Rregulla dhe dokumente të punës monetare nga periudha e pavarësisë monetare
    • Rregullore Interne
      • Rregullore interne në fushën e menaxhimit korporativ
  • Ndërhyrja e jashtëzakonshme
    • Ndërhyrje
    • Aktivitetet përgatitore
    • Instrumentet për ndërhyrje
    • Norma minimale për mjete vetanake dhe detyrime të lejuara (MREL)
    • Fondi për ndërhyrje
    • Vlerësim
    • Rregullorja ligjore

Me përjashtim të pritshmërive që në afat të mesëm do të arrijmë mesataren historike për ekonominë tonë prej rreth 2%, me Guvernatoren Bezhoska po diskutojmë edhe rolin e bankave në stabilitetin e sektorit financiar, masat e bankës qendrore për qasje më të lehtë të qytetarëve në shërbimet financiare, dhe në këtë mënyrë edhe në mbrojtjen e tyre... 

- Goditjet e çmimeve me të cilat u përballën qytetarët tek ne ishin deri në dy herë më të fuqishme se ato me të cilat u përballen qytetarët në BE. Pse? 

Disa faktorë strukturorë dhe institucionalë ndikojnë në masën në të cilën do të reflektohen goditjet inflacioniste në një ekonomi. Hapja jonë tregtare është jashtëzakonisht e lartë, 140% e PBB-së, ndërsa në BE është dy herë më e ulët, ose 70% e PBB-së, dhe sa më e hapur është ekonomia tregtare, është më e ekspozuar ndaj goditjeve të jashtme, veçanërisht nëse nuk ka burime të brendshme për kompensimin e atyre goditjeve. Ne jemi shumë të varur nga importet e energjisë, por edhe joefikas në energjetikë si ekonomi. Konsumi ynë i energjisë për të prodhuar një njësi të PBB-së është tre herë më i lartë se ai i BE-së, që tregon pse kriza e energjisë ka ndikuar kaq shumë, sepse energjia është komponent hyrës në pothuajse çdo produkt. Nëse marrim parasysh se tronditja erdhi kryesisht nga ushqimi dhe energjia, pjesmarrja e tyre në shportën tonë të konsumit është rreth 50% ose dy herë më e lartë se ajo e BE-së. Përveç faktorëve strukturorë, shumë të rëndësishme janë edhe masat e marra nga shtetet për t'u përballur me goditjet. Analizat tregojnë se në ato vende, ku masat ishin më pak të shenjëstruara (uljen e taksave dhe të ngjashme), inflacioni ishte më i ulët. Por për atë nevojitet hapësirë e madhe fiskale dhe është çështje se cili shtet mund ta përballojë këtë pa u rritur ndjeshëm borxhi publik. Faktorë shtesë të cilët ndikojnë në intensitetin e inflacionit janë norma e konkurrencës efektive (në ekonomitë me konkurrencë efektive më të lartë, presioni i çmimeve është më i ulët) dhe faza e ciklit në të cilin ndodhet ekonomia, veçanërisht gjendja e tregut të punës. Ajo që është e rëndësishme të theksohet është se edhe pse vitin e kaluar diferencat në raport me inflacioni ndërmjet nesh dhe BE-së u rritën me rreth 5 pikë përqindjeje, këtë vit diferencat praktikisht janë zhdukur. Për shembull, në tetor inflacioni në BE shënonte 3,6%, ndërsa në vendin tonë 3,5%. 

- Kur duhet të presim që inflacioni të kthehet në nivelin e mëparshëm? 

Në vendin tonë, kulmi ose norma më e lartë vjetore ishte në tetor të vitit 2022, kur arriti afër 20%. Që atëherë, vazhdimisht vërehet rënie e normave të inflacionit dhe numrat e fundit të muajit tetor dhe nëntor janë 3,5% dhe 3,1%, respektivisht. Projeksionet tona të fundit të tetorit parashikojnë se inflacioni mesatar për këtë vit do të jetë rreth 9,5%. Vitin e ardhshëm, duke supozuar se nuk do të ketë goditje të mëdha të jashtme dhe të brendshme, presim që tendenca e rënies të vazhdojë, në mënyrë përkatëse me pritshmëritë për stabilizimin e mëtejshëm të çmimeve në bursat botërore të ushqimit dhe energjisë, të cilat këtë vit shohim se janë në rënie të ndjeshme. Në periudhën afatmesme presim të arrijmë mesataren historike për ekonominë tonë prej rreth 2%. Pritjet tona korrespondojnë me ato të Bankës Qendrore Evropiane për lëvizjet e inflacionit në Eurozonë dhe BE, të cilat presin që objektivi i inflacionit prej rreth 2% do të arrihet diku në vitin 2025. Inflacioni varet nga shumë variabla dhe veçanërisht është e rëndësishme vendosja e kujdesshme e politikave makroekonomike. Gjithashtu, është e rëndësishme t'i kushtohet vëmendje politikave strukturore, sepse me ato mund të rritet oferta, gjegjësisht prodhimi vendas dhe të harmonizohet me kërkesën, duke ulur kështu ndjeshmërinë e ekonomisë ndaj disa goditjeve të mundshme në të ardhmen. 

- Si njeriu i parë në Bankën Popullore, komenti juaj rreth asaj se sa bankat afariste u ndihmuan kompanive në këtë periudhë krize? 

Pavarësisht goditjeve dhe nivelit të lartë të pasigurisë dhe paparashikueshmërisë, bankat ofruan mbështetje solide kreditore për qytetarët dhe kompanitë. Aktiviteti kreditor nuk ndalet, vitin e kaluar është rritur me rreth 10%, ndërsa këtë vit ka ngadalësim të moderuar të caktuar, megjithatë është ende në rritje (sipas të dhënave të fundit, aktiviteti total i kredisë është rritur me rreth 5%). Veçanërisht e rëndësishme ishte mbështetja e kredisë për sektorin korporativ, e cila vitin e kaluar u rrit me 11%, si pasojë e goditjes energjetike dhe rritja e nevojës për likuiditet të kompanive. Në vitet e fundit kemi marrë shumë masa, përfshirë edhe masa makroprudenciale, por edhe mbikëqyrëse, të cilat kontribuan në forcimin e rezervave kapitale dhe rezervave të likuiditetit të sistemit bankar, të cilat ishin veçanërisht të rëndësishme për sigurimin e mbështetjes kreditore. Për momentin, sistemi bankar jo vetëm që ka mjaftueshmërinë e kapitalit, e cila është më e larta në 15 vitet e fundit, por edhe cilësia e kapitalit është në nivelin më të lartë. Likuiditeti është tradicionalisht në nivel solid. Sipas parashikimeve tona, presim që kreditë afatmesme të rriten me rreth 7%. 

- A janë të motivuar qytetarët për të kursyer, pasi normat e interesit tek kreditë janë më të larta se normat e interesit për depozitat? 

Kursimi i popullsisë në sistemin bankar kanë norma solide. Vitin e kaluar u rrit për rreth 6%, ndërsa këtë vit po përshpejtohet, duke arritur në rreth 7%, sipas të dhënave të fundit të disponueshme. Rritje të normave të interesit për kursime vërehet edhe tek popullsia e cila është veçanërisht e dukshme në kursimet në denarë. Kjo kontribuon për rritjen e kursimeve në denarë, që sipas të dhënave të fundit është rreth 11%, ndërsa te kursi i këmbimit valutor 3%. Sinqerisht, nuk  jemi të befasuar, pasi një pjesë e masave që i morëm ishin pikërisht për nxitjen e denarizimit. Një tjetër ndryshim pozitiv në strukturën e kursimeve është rritja e kursimeve afatgjata mbi 20%, që është gjithashtu konfirmim i besimit në sistemin bankar.

- Kur jemi tani tek bankat afariste, ato arkëtojnë pothuajse për çdo gjë, mbajtjen e llogarisë së transaksionit, kryerjen e transaksioneve të caktuara për bankingun elektronik... A ka Banka Popullore ndonjë mekanizëm për kontroll dhe a mund të ulen disi tarifat? 

Prej disa vitesh, një nga qëllimet strategjike të bankës qendrore është nxitja e përfshirjes më të madhe financiare, përkatësisht qasje më të lehtë të qytetarëve në shërbimet financiare dhe në këtë mënyrë dhe mbrojtjen e përdoruesve të shërbimeve financiare. Në fillim të vitit hyri në fuqi Ligji i ri për Sistemet e Pagesave dhe Shërbimet e Pagesave. Një nga qëllimet e këtij ligji ishte rritja e transparencës dhe mbrojtjes së përdoruesve të shërbimeve financiare, së pari përmes kufizimeve direkte në tarifat e arkëtuara për lloje të caktuara të shërbimeve të pagesave. Duke pasur parasysh kufizimet ligjore të tarifave, Ligji u jep qytetarëve mundësinë për të hapur llogari pagesore me funksione bazë për tarifë mujore minimale, e cila aktualisht është 34 denarë (ose 0,1% nga mesatarja e 12 muajve të fundit nga paga mesatare neto e paguar në vend), e cila përfshin pako të caktuar të transaksioneve pagesore falas. Kjo llogari është falas për qytetarët e disa kategorive të cenueshme sociale. Ka edhe shembuj të tjerë të kufizimeve ligjore, si për shembull fakti që bankat nuk duhet të arkëtojnë asnjë tarifë për mbylljen dhe për konfirmimin e mbylljes së llogarisë bankare.

Së dyti, rregullorja e re siguron konkurrencë më të madhe (dhe në këtë mënyrë kontribuohet në reduktimin e tarifave) nëpërmjet liberalizimit të tregut të shërbimeve të pagesave, në mënyrë që për herë të parë në historinë tonë, qarkullim pagesor mund të kryejnë edhe ofrues të tjerë jobankar të shërbimeve financiare (kuptohet, të cilët janë të licencuar nga banka qendrore). 

Së treti, me ligjin në masë të madhe rritet transparenca, nëpërmjet detyrimeve që bankat dhe ofruesit e tjerë të shërbimeve financiare të jenë transparente dhe të qarta në komunikimin me përdoruesit, në mënyrë që të mund marrin vendime më të mira të bazuara në informacione të mjaftueshme. Nga aspekti i transparencës, Banka Popullore në ueb faqen e saj publikoi vegël për qytetarët për të krahasuar tarifat e 11 shërbimeve më shpesh të përdorura. Si bankë qendrore ne monitorojmë gjendjen në sistemin bankar dhe zbatimin e këtij ligji dhe për këtë qëllim formuam edhe Drejtori të veçantë për mbrojtjen e konsumatorëve dhe edukimin financiar, e cila vepron në lidhje me ankesat e qytetarëve, kontrollon dhe nëse konstaton mosrespektimin e ligjit, shqiptohen masa korrigjuese. Veprojmë edhe në mënyrë parandaluese, nëpërmjet edukimit financiar. Në bashkëpunim me rregullatorë të tjerë financiarë, punojmë për rregullore të re për Avokatin Financiar të Popullit, institucion të veçantë që direkt do të ishte ngarkuar për trajtimin në lidhje me ankesat e qytetarëve, pavarësisht nëse ato i referohen bankave apo llojit tjetër të institucioneve financiare. E gjithë kjo tregon se qytetarët dhe interesi i tyre është veçanërisht i rëndësishëm në veprimtarinë e bankës qendrore.

 

 

Shtepi Rreth Bankës Popullore Marrëdhënie me publikun Intervista
  • Themelimi, kompetencat dhe organizimi i Bankës Popullore
  • Organet e Bankës Popullore
  • Këshilli i Bankës Popullore
  • Bordi ekzekutiv
  • Guvernatori
  • Viceguvernatorët
  • Komitetet
  • Menaxhimi korporativ
  • Qëllimet dhe detyrat
  • Transparenca
  • Marrëdhënie me publikun
    • Njoftime për shtyp
    • Fjalime
    • Intervista
    • Lajmërime
    • Qasje e lirë deri te informacionet me karakter publik
    • Personi i autorizuar për marrjen e raporteve nga sinjalizuesit
    • Zyrtar për mbrojtjen e të dhënave personale
    • Bashkëpunimi
  • Struktura organizative
  • Strategjia
  • Programi i punës
  • Marrëdhëniet ndërkombëtare
  • Konferenca
  • Çmimi i vitit
  • Edukim financiar
  • Muzeu
  • Donacione
  • Biblioteka dhe arkivi
  • Karriera në Bankën Popullore
  • A+
  • A-

{{Title}}

{{Intro}}
{{{Content}}}
{{#hasElements Images}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=886"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{#each Images}} {{#showInline ShowInGallery IsThumbNail}}
{{{dataImg this params="?width=200&height=100"}}}
{{/showInline}} {{/each}}
{{/hasElements}}

INFLACIONI

  

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

Shteti

Valuta

Kursi mesatar në denarë

EUR

Më shumë

LISTA E KURSIT TË KËMBIMIT

për periudhë: -

Shteti Shifra Valuta Njësia valutore Kursi për blerje në denarë Kursi mesatar në denarë Kursi për shitje në denarë

NORMAT BAZË TË INTERESIT TË BANKËS POPULLORE

Instrumenti
Norma e interesit
Bonot e bankës qendrore

5,35%

Kredi njëditore
5,85%
Depozita njëditore
3,95%

Depozitë e disponueshme shtatëditore

4,00%


    

Ndryshime të normës bazë të interesit të Bankës Popullore

Normat е rezervës së detyruar të bankave

Detyrime me maturim kontraktual deri në 2 vjet: 
në valutë vendase
8,0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
21%
Detyrime me maturim kontraktual mbi 2 vjet: 

në valutë vendase
0%
në valutë vendase me klauzolë valutore
100%
në valutë të huaj
5%
 


Operacione të tregjeve financiare

Ankandet e bonove të thesarit 
Ankandet e letrave me vlerë
Ankande të transaksioneve repo 


Normën e referencës të llogaritjes të normës së interesit gjobë

5,55% 

Normat e interesit për depozitat në denarë pa klauzolë valutore

2,73% 

SKIBOR

Të gjitha të drejtat të rezervuara © 2017

Të nderuar, nëse keni problem rreth qasjes deri te të dhënat që tashmë janë të publikuara, ju lutemi kontaktoni numrin e telefonit për mbështetje teknike: 3108 206. Për nevoja të tjera kontaktoni telefonin qendror 3108 108 | (kontakt).

Banka Popullore e Republikës së Maqedonisë së Veriut
Na ndiqni

  • ballina
  • kontakte
  • harta e faqes
  • web info
  • lidhje të dobishme
  • politika e privatësisë
  • politika e përdorimit të biskotave (cookies)
  • PSHP
  • të reja në rrjetet sociale
  • shpallje për shitje/heqje pronësie